יום שני, 25 בנובמבר 2013

תאילנד גיאוגרפי

77615 ימים, 12 לילות,  פנסיון מלא הכל כלול, 3 מחזורי נופש החל מ-13/1/14, מחיר החל $3190
הטיול המקיף כולל נופש בפוקט, המומחים לתאילנד בציבור הדתי, תשאלו את מי שכבר נסע…
המומחים לתאילנד בציבור הדתי, תשאלו את מי שכבר נסע…
 הערות















13.01.1427.01.1415 ימים$3190
27.01.1410.02.1415 ימים$3290פסטיבל הפרחים
10.02.1424.02.1415 ימים$3190

* תוספת ליחיד – $500


 


 

 

 

 

מסלול הטיול:

 

ימים 1+2: ת"א – בנגקוק ארמון המלך (ימים ב'+ג')

פגישה בנמל התעופה בן גוריון בשעות הערב עם מדריך הקבוצה וטיסה דרך יעד בניים לבנגקוק בירת תאילנד. עם ההגעה, נמשיך לסיור מודרך בעיר, במהלכו נבקר במקדשיה החשובים וואט-פו, מקדש בודהה הענק השוכב, נמשיך בסיור מיוחד בגראנד פאלאס, הארמון שהיה משכנם של מלכי סיאם על המבנים המהממים, בית ההלוויות, בנייני קבלות הפנים, פביליון ההכתרה, בתי הארחה ועוד. כמו כן, נראה את מקדש וואט-פרה-קאו, מקדש בודהה מאמרלדש מהמקומות הקדושים ביותר בעולם הבודהיסטי. העברה למלון, נמשיך לארוחת ערב בחב"ד אשר ברחוב התרמילאים המפורסם – קאווסאן.

יום 3: בנגקוק – השוק הצף, קאנצ’אנאבורי (יום ד')

מבנגקוק נצא לכיוון עמק המה קלונג ל-DAMNEON SADUAK, השוק הצף הגדול ביותר בתאילנד, ממנו נתרשם בין היתר תוך הליכה בין "האיים", מהם מורכב השוק המפורסם ביותר במדינה, נמשיך אל קאנצא'נבורי שם נבקר בגשר על נהר קוואי. בסיום נשוב לבנגקוק. ארוחת ערב בחב"ד.

יום 4: צ'אנג מאי – כפרי האומנויות (יום ה')

הבוקר נטוס לצ'אנג מאי, עם הגעה לצ'אנג מאי נבקר בדוי סוטפ ממנו אפשר להשקיף על העיר ציאנג מאי, נמשיך לביקור בכפרי האומנויות המפורסמים כגון תעשיית העור, ייצור המטריות הססגוניות תכשיטי כסף ועוד. הגעה והתארגנות במלון לארוחת ערב.

יום 5: צ'אנג מאי (שישי)

הבוקר נשים פעמינו אל חוות הנחשים נצפה במופע נחשים עוצר נשימה הכולל חליבת ארס ליטוף נחשים וצילום עם נחש קוברה ופיתון. תחנתנו הבאה היא חוות התנינים נצפה במופע נועז ומרתק – כולל אפשרות להצטלם עם התנינים. נמשיך צפונה אל חוות הפילים המפורסמות בצפון תאילנד, נראה מופע פילים מיוחד, נרכב על פילים וכרכרות שוורים נשתתף בהאכלת החיה העצומה הזו בבננות חוויה מדהימה שלא תשכח. לאחר ארוחת צהריים קלה נשוב למלוננו, התארגנות לשבת, תפילה וסעודת שבת.

יום 6: צ'אנג מאי (שבת)

לאחר התפילה נסעד את ארוחת השבת בחב"ד. במוצש"ק נצא לשוק הלילה המפורסם ביותר בתאילנד.

ימים 7+8 : טיול ג'יפים ל- 2 ימים 2 לילות מצ'אנג מאי לצ'אנג ראי

יום 7 : צ'אנג מאי – צ'אנג ראי דוי טונג שייט על המקונג (יום א')
לאחר ארוחת הבוקר נצא בדרכינו עם הג'יפים לצפון תאילנד. תחנתנו הראשונה ביקור באחד מהשבטים האותנטיים החיים בשמורה שבט "לא-הו" שם נוכל לקבל מושג על אורח החיים בשבט על המנהגים הלבוש ועוד… נראה גם את בנות שבט ארוכות הצוואר נלמד כיצד בנות השבט נוהגות להאריך את הצוואר שלהם ע"י טבעות כסמל ליופי ולמעמד, נלמד על אורח החיים בשבט הבורמזי. יעדינו הבא הוא "דוי טונג" גני המלכה האם. אחד הגנים המטופחים והמרהיבים בתאילנד – אות הוקרה והערכה של העם התאילנדי למלכה האם על פעילותה ההומניטארית לתושבי הכפרים בצפון תאילנד. נסייר בגנים ונתרשם מאומנות הגינון ומעיצובי הפרחים בגן. לאחר ארוחת הצהרים ניסע אל משולש הזהב, נבקר בנקודה בה המקונג מחבר את שלשת המדינות תאילנד לאוס ובורמה. נראה את הבודהה הענק במקום נלמד על מדינות השכנות ועל גידול וסחר האופיום שהתקיים באזור לפני שנים רבות מקור ההכנסה העיקרי במשולש הזהב. נעלה על סירת מנוע ונשוט על נהר המקונג ובמידה והזמן יאפשר, נעצור לאי הקניות הקטן בלאוס – זמן לקניות והמשך נסיעה אל העיר צ'אנג ראי אליה נגיע בשעות הערב – קבלת החדרים במלון. ארוחת ערב דגים כשרה.

יום 8 : צ'אנג ראי (יום ב')

נתחיל את ביקורינו היום באחד מהמקדשים המיוחדים בצ'אנג ראי המקדש הלבן " רונג קהון " נוכל לראות במקדש הזה שילוב מיוחד ונדיר של אומנות מודרנית ואקטואלית עם מוטיבים בודהיסטים עתיקים. נמשיך לשמורת מפלי "קון קהון" אליהם נגיע במסע רגלי של הליכה בת כשעה בתוך ג'ונגל עצי במבוק, משם נשים פעמינו בדרכי שטח אל מטעי הקפה המיוחדים נלמד על גידול הקפה ושם נעשה הפסקה לארוחת צהרים במרומי ההרים. נשוב חזרה אל העיר צ'אנג ראי ארוחת ערב דגים כשרה.

יום 9: צ'אנג ראי – פוקט (יום ג')

היום העברה לנמל התעופה וטיסה לאי הדרומי המפורסם, פוקט. לאחר הנחיתה בדרך אל המלון סיור פנוראמי ראשוני עם האי היפה ביותר בתאילנד. הגעה למלון קבלת חדרים וארוחת ערב. בערב נוכל לצאת לסיור מעניין ברחוב בנגלה המפורסם.

יום 10: פוקט – מפרץ פאנג נגה – האי ג'יימס בונד (יום ד')

לאחר ארוחת הבוקר נצא בסירה לפאנג-נגה. נשלב שייט קאנו בין ההרים הקרסטיים הרבים שבאזור ושמורת המנגרובים נגיע אל "אי המסמר", קו טא פו, הידוע בשם האי של ג'יימס בונד. שם צולם הסרט "האיש בעל אקדח הזהב". נשוב למלון ובערב נצא למופע פנטזי המרהיב. (בתוספת תשלום)

יום 11: פוקט – יום חופשי אפשרות ליום טיול ל-קו פיפי (יום ה')

אפשרות (בתוספת בתשלום) לשוט ליום קסום בקו פיפי – אי בעל מים צלולים ושקופים, חול לבן, אלמוגים, שנירקול, שחיה ודגי ים טרופיים – חוויה בלתי נשכחת!

יום 12 : פוקט – בנגקוק (שישי)

טיסה לבנגקוק, לאחר הנחיתה נצא לביקור במרכז קניות המפורסם ביותר בתאילנד ה- .M.B.K נשוב בערב לארוחת ערב ותפילה בחב"ד.

יום 13: בנגקוק (שבת)

לאחר התפילה נסעד את ארוחת השבת ונטייל רגלית באזור המלון. במוצש"ק נצא לסיור לילי באתריה המפורסמים של בנגקוק. נבקר בשוק הפרחים הלילי ומקדש רחוב אראוואן.

יום 14: בנגקוק – טיול יומי לאמפאווה (יום א')

מבנגקוק נצא לכיוון עמק המה קלונג נעלה על סירות ארוכות זנב לשייט מרתק אל סודות גידול דגי הנהר וצדפות הביצות. נתחיל בשייט אל תוך הביצות ואל חוות גידולי הצדפות נלמד ונראה את השיטות הייחודיות לגידול צדפות באזור זה… ונראה את העבודה הקשה והמפרכת של התושבים המקומיים. נמשיך בדרכינו אל יערות עצי המנגרוב הגדלים בתוך הביצות ונצפה בעשרות הקופים הגדלים בשמורה נאכיל אותם ונלמד על הישרדותם באזור קשה זה. משם נמשיך בשייט אל אחד ממגדלי הבמבוק הפזורים בשמורה נעלה על אחד מהם לתצפית מקסימה על מרחבי גידול הצדפות וגם תהיה לנו הזדמנות להפסקת פירות ושתייה במקום. נעלה חזרה על הסירות כשיעדינו הוא כפרי הדייגים ממנו יצאנו לשייט. ייעדנו הבא היא אחת מהחוות החקלאיות שבאזור. עם ההגעה נעלה על זוגות האופניים לסיור רכיבה מרתק בין עצי הקוקוס ובעשרות הפרדסים הפזורים בו. כמו כן נוכל לראות עשרות סוגי פירות טרופיים מעניינים הגדלים בשמורה וגם תהיה לנו הזדמנות לטעום. לקראת ערב נעלה על הרכבים בדרכינו חזרה אל העיר בנגקוק. מקלחת במלון ארוחת ערב בחב"ד והעברה לשדה התעופה לטיסת לילה לישראל.

יום 15: בנגקוק – תל אביב

נחיתה משוערת בשעה 11:55.

מחיר הטיול כולל:

  • כרטיס טיסה הלוך ושוב (ת"א-בנגקוק-ת"א דרך יעד ביניים) כולל טיסות פנימיות בתאילנד
  • אכסון במלונות מדרגה ראשונה ו/או תיירות טובה
  • כלכלה: חצי פנסיון לכל אורך הטיול + כריכים או פריסה בשטח של ארוחות צהריים קלות (טונה, ביצים, סלטים, פירות)
  • ארוחות בוקר במזנון המלון על בסיס מוצרים מותרים ובכלים חד פעמיים וכן ארוחות ערב\צהריים כל יום למעט היום האחרון
  • אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית
  • ביקורים וסיורים כמפורט במסלול
  • מלווה קבוצה ישראלי מנוסה ואדיב שומר מצוות, מצוות "טוס מסורת"
  • מלווה מקומי דובר אנגלית
  • מס נמל, היטל ביטחון ודמי רישום
  • טיפים לנותני שירותים בחו"ל
  • המחירים הינם לאדם בחדר זוגי, לתשלום במזומן.
  • כל המחירים הינם לאחר הנחת הרשמה מוקדמת אלא אם כן צויין אחרת.
  • מיסי הנמל והדלק ייקבעו לפי יום הכרטוס
  • שיבוץ המדריכים עשוי להשתנות בהתאם לצרכי החברה

המחיר אינו כולל:

  • ביטוח רפואי/מטען, התייקרות דלק מעת לעת, כפי שיפורסם ע"י חברות התעופה
  • הוצאות אישיות
  • סבלים
  • טיפ למדריך הישראלי  $50 לאדם
  • כל מה שלא מופיע בסעיף כלול

חשוב

לקוח יקר, קיימת תוספת מחיר לאדם בחדר יחיד.
פרטים נוספים יינתנו במרכז ההזמנות…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה