יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

טיול חוויתי יהודי של פעם בחיים

שומרי מסורת רבים שמחליטים לצאת לטיול בעולם מתלבטים האם לעשות זאת באופן עצמאי, מה שמאפשר להם לנווט את הטיול שלהם בעצמם ולהחליט איפה הם יהיו בכל רגע ורגע, או לעשות זאת בטיול מאורגן כזה שיהיה מתוכנן על כל הפרטים הקטנים שבו. טיול עצמאי אכן יכול להיות חוויה אך לא תמיד ישנם פתרונות לכל בעיה ששומרי מסורת נתקלים בה כמו תפילה, שבת, אוכל כשר ושאר הבעיות שצצות בטיול מעין זה. אז אם אתם רוצים לצאת לטיול שישאיר לכם טעם של עוד, כזה שיהיה מאורגן וייתן לכם מענה לכל הבעיות הללו טוס מסורת הוא בדיוק מה שאתם צריכים!

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת מספקים את כל הדרוש בשביל מצד אחד ליהנות מטיול איכותי ומיעדים בלתי נשכחים ומצד שני לא לוותר על שום דבר בפן הרוחני. אצלנו בטוס מסורת היעדים נבחרים בקפידה ובהגעה אליהם תוכלו לחוות נופים מדהימים שלא נתקלים בהם כל יום, תרבויות מרתקות, שווקים מיוחדים ומעניינים, ארכיטקטורה שלא רואים בכל מקום, ומסלולים מהנים המותאמים לקבוצת המטיילים. טיולי מסורת בטוס מסורת מלאים כל רגע ורגע בחוויות מפתיעות כך שהטיול שתצאו אליו יהיה טיול שתזכרו עוד זמן רב.

התארגנות לטיול כזה כפי שציינו הינה מורכבת בעיקר בגלל הפן הדתי שאף אחד לא רוצה לוותר עליו, ובמהלך הטיול תסעדו את ליבכם עם אוכל כשר ואיכותי שמזכיר את הבית, תפילה במניין שלא תרצו לוותר עליה, וכמובן, שבת חוויתית ועוצמתית עם כל מה שאתם מכירים מהבית כמו תפילות, זמירות שבת משותפות, ואוכל כשר עם טעם של עוד…

המדריכים שלנו בטוס מסורת הם המדריכים הטובים ביותר בתחום, כאלו שמכירים כל פרט במהלך הטיול וכל מקום שתגיעו אליו נבחר בקפידה כיעד שכדאי לכם להגיע אליו.

אז אם אתם שומרי מסורת ומתלבטים בין טיול עצמאי לטיול מאורגן לנו בטוס מסורת יש את התשובה בשבילכם. טיולי מסורת עם טוס מסורת מאפשרים מצד אחד טיול כזה שלא שוכחים אף פעם ומצד שני שמירה על המסורת ללא שום פשרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה