יום שני, 4 בנובמבר 2013

חורף רומני

נופים, ניחוחות, היסטוריה, כפרים ציוריים וערים מודרניות. 3 מחזורי נופש,  5 ימים, 4 לילות  $1280
כולל: 3 שעות אופנועי שלג + 3 שעות שיעור סקי והחלקה כולל כל הציוד

1.12.13 5.12.13  5 ימים $1280
12.1.14 16.1.14  5 ימים $1280
9.2.14 13.2.14  5 ימים $1280


 

 

מסלול הטיול

יום 1.  תל אביב – בוקרשט – סלאניק פרחובה

ניפגש בשדה התעופה בן גוריון ונטוס לבוקרשט בירת רומניה, השוכנת לאורך פלג קטן של נהר הדמבוביצה. לאחר הנחיתה ניסע לעבר העיירה סלאניק לביקור במכרות המלח סלאניק פרחובה. מעלית מיוחדת תוריד אותנו למעמקי האדמה ובעומק של 200 מטר נבקר באחד ממכרות המלח הגדולים באירופה. נראה את האולמות הענקיים, מוזיאון המלח ועוד. נמשיך וניסע  לאורך עמק הפרחובה לעיירה סיניה. בסיומו של יום נגיע למלוננו. ארוחת ערב במלון.

יום 2. פויאנה בראשוב – בראשוב

הבוקר ניסע לבראשוב בעלת אופי וסגנון גרמני, אחת הערים מימי הביניים, המתויירות והיפות ביותר ברומניה. נסייר בעיר העתיקה, נראה את הכיכר המרכזית ובית העירייה, נצפה על הכנסייה השחורה, הבנויה בסגנון הגותי המרהיב, נצעד במדרחוב הציורי ונצפה בבניינים המיוחדים. נמשיך לביקור בבית הכנסת המרכזי של קהילת בראשוב (במידת האפשר) ונשמע על עברם המפואר של יהודי טרנסילבניה.! לפואינה בראשוב – עיירת נופש וסקי בלב הרי הקרפאטים. נסייר בעיירה המיוחדת, נצפה בצמחייה האלפינית המרהיבה ונצעד ביערות האלפינים המקיפים את העיירה. נמשיך לפואינה ברשוב שם נעשה טיול אופנועי שלג 3 שעות לכול זוג. העברה למלון וארוחת ערב.

יום 3.  ארמון פלש

אחרי ארוחת הבוקר נצא לביקור בארמון פלש, אחד הארמונות היפים באירופה. ארמון זה נבנה בסגנון אדריכלות גרמנית על ידי המלך קארול הראשון. נבקר באולמות בקומה הראשונה, נראה את אולם המראות, את אוסף הנשק, את האולם הבנוי בסגנון הרנסנס הגרמני, נמשיך לסיור בגנים המרהיבים ובשוק המזכרות המפורסם, בתום הסיור נעשה קורס מזורז לסקי למתחילים  משך הפעילות כ 3 שעות  ארוחת ערב במלון, אחרי ארוחת ערב  נצא לפאב מקומי, כולל כניסה ושני משקאות לאדם.

יום 4: בראן – טריי בראזי  פרידאל

לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום אותו נקדיש לאזור הקרפטים הדרומיים. נבקר בעיירה בראן בה נמצאת טירת בראן– מצודתו של הרוזן דרקולה האגדי. ארמון מבצר טרנסילבאני עתיק ומיוחד. נצעד בחדרי המבצר העתיק שמשמש היום כמוזיאון, נתוודע אל קורות משפחתו של דרקולה. נמשיך לביקור בעיר פרידאל – העיר הגבוהה ברומניה, נמצאת בהרי הקרפטים בגובה של 1000 מטר! בה ממוקם גם אתר הסקי טריי בראזי המפורסם המציע מגוון פעילויות שלג ומגוון מסלולי סקי. נשוב למלון ארוחת ערב.

יום 5. בוקרשט – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לעבר בוקרשט, בירת רומניה המכונה "פריס הקטנה". נצא לסיור בעיר, נראה את שער הניצחון, וארמון המלך, משרדי הממשלה, כיכר המהפכה, התיאטרון הלאומי, בניין התזמורת הפילהרמונית, האקדמיה הצבאית ועוד. כמו כן, נבקר בבית הכנסת ה"קוראל" ונצפה בארמון ציאושסקו, בניין המשרדים השני בגודלו בעולם לאחר הפנטגון. בהמשך,  כמובן זמן חופשי לקניות  במרכזים הגדולים של העיר, התעופה שבבוקרשט לטיסתנו חזרה לתל אביב.

מחיר הטיול כולל:

  • כרטיס טיסה בטיסות סדירות (ת"א-בוקרשט-ת"א)
  • 4 לילות לינה במלון  *Rina Sinaia 4
  • כלכלה: חצי פנסיון כשר דגים
  • אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית
  • ביקורים וסיורים כמפורט במסלול
  • מלווה קבוצה ישראלי מנוסה ואדיב
  • מס נמל, היטל ביטחון ודמי רישום
  • טיפים לנותני שירותים בחו"ל (למעט  סבלות)
  • 3 שעות אופנועי שלג
  • 3 שעות שעור סקי  והחלקה כולל כול הציוד

המחיר אינו כולל:

  • ביטוח רפואי/מטען, התייקרות דלק מעת לעת, כפי שיפורסם ע"י חברות התעופה
  • הוצאות אישיות
  • טיפ למדריך הישראלי – 20 יורו לאדם

חשוב

המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה