יום רביעי, 23 ביולי 2014

תתחילו להתכונן לטיול של חייכם!

החלטתם שאתם רוצים לנקות קצת את הראש ולראות עולם? נמאס לכם משגרת היום יום ואתם מרגישים שאתם חייבים לדאוג גם קצת לנפש? בא לכם לראות תרבויות אחרות ולספוג חוויות יוצאות דופן? אתם שייכים לציבור הדתי או לציבור שומרי מסורת ומתלבטים איך הכי נכון יהיה לעשות את זה? הגעתם למקום הנכון! חברת טוס מסורת היא החברה המובילה בישראל בתחום ומספקת מגוון יעדים אטרקטיביים ואקזוטיים עם מענה לצרכים הדתיים והכל תוך שימת דגש על כל פרט ופרט כך שהטיול הזה יהיה הטיול של חייכם!

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת שונים במקצת מטיולים אחרים, מכיוון שחוץ מהמסלולים ושאר הפרטים הטכניים הנוגעים לטיול עצמו צריך גם לדאוג לצרכים הדתיים השונים כמו תפילות במניין, שבת על כל צרכיה, וכמובן – אוכל כשר [אבל כזה שגם יהיה איכותי ] וזה בדיוק מה שאנו בטוס מסורת עושים – שילוב של טיולים במגוון יעדים מיוחדים, טיולים מושקעים מאין כמוהם ובמקביל דאגה לציבור הדתי שומר המסורת על כל צרכיו. אצלנו בטוס מסורת המדריכים הינם בעלי ניסיון רב בתחום ומכירים כל יעד ויעד על כל האפשרויות שהוא מציע.

במהלך הטיול תחוו נופים עוצרי נשימה כאלו שלא רואים כל יום, תפגשו תרבויות עתיקות ומודרניות גם יחד, תחוו את הטבע במלא הדרו, וכמובן תבקרו בנקודות היהודיות השונות על פני המסלולים. ההבדל בין טיול שעושים באופן עצמאי כשישנם צרכים דתיים לבין טיול מאורגן כשלא צריך לדאוג לכלום הוא שמים וארץ, ולכם כל מה שנותר הוא להגיע ופשוט ליהנות!

דגש מיוחד מושם על השבת במהלך הטיול על כל המרכיבים שלה הכוללים תפילה משותפת, סעודת שבת מיוחדת ומרגשת כשבמהלכה יושרו זמירות שבת כמו בבית, וכמובן – אוכל כשר ושבתי כמו שאתם אוהבים!

אז אם אתם מחפשים טיול שהוא גם מהנה וגם באווירה מסורתית, לנו בטוס מסורת יש בדיוק את מה שאתם מחפשים. עם צוות מדריכים כזה ועם שאר הנוגעים בדבר שדואגים להכל מראש אתם יודעים שאתם נמצאים בידיים טובות ואתם הולכים ליהנות בטיול של חייכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה