יום ראשון, 29 ביוני 2014

טיולים לשומרי מסורת זה אנחנו!

אם אתם מחפשים לנקות קצת את הראש בטיול כייפי וחוויתי הגעתם אל המקום הנכון. מרוץ החיים לא מאפשר לנו לעיתים לעצור לרגע ולהירגע, לקחת קצת אויר בשביל להמשיך, הלחץ בעבודה, הילדים ושאר הדאגות הרגילות של החיים גורמים לנו לעיתים להגיע לנקודה בה אנו אומרים: "די, אני חייב חופשה!" "אם אני לא מנקה את הראש אני משתגע" ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, להוציא אתכם מהשגרה ולתת לכם רגעים יפים של טיול מהנה ומיוחד. אז אם אתם שומרים מסורת ומחפשים טיול בהתאם – טוס מסורת היא בדיוק מה שאתם מחפשים!

טוס מסורת מציעה מגוון טיולים לציבור הדתי, טיולים אשר משלבים הנאה צרופה עם יהדות, מקומות אקזוטיים עם מסורת – הכול בשביל שתרגישו נוח ושהטיול יעבור לכם בצורה מושלמת. כל אחד מהיעדים נבחן בקפידה על ידי המדריכים שלנו אשר לומדים את השטח ושוקדים על פיתוח מסלולים אטרקטיביים ומותאמים לקהל בכלל וספציפית למגזר הדתי כך שלכם לא נשאר אלא לעשות חיים…

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת מצריכים הכנה מוקדמת ובחינת המקומות המיועדים לטיול בשביל לענות על הצרכים הדתיים כמו אוכל כשר, סעודת שבת, תפילה ועוד ואנו בטוס מסורת דואגים להכל מראש כך שאתם יכולים להיות רגועים.

טיולי מסורת גם מצריכים הכנה מוקדמת לשבתות ואנו דואגים שהשבת בטיול תהיה עבורכם בלתי נשכחת. הישיבה בצוותא במהלך הסעודה, זמירות השבת, האוכל הכשר המעולה לו אנו דואגים, התפילה – כל אלו מרוממים את הנפש ויחד עם טיול אטרקטיבי הופכים את החופשה שלכם לחופשה חלומית.

חברת טוס מסורת דואגת לכל פרט ופרט בטיול והכל לרווחתם של המטיילים, והמדריכים שלנו יעשו הכול בשביל שהטיול יהיה חוויתי עבורכם, בכל מסלול שהוא ובכל מקום בעולם.

אז אם אתם שומרים מסורת ומחפשים טיולי מסורת בשביל גם ליהנות מצד אחד וגם לקיים במלואו את אורח החיים הדתי שלכם, טוס מסורת היא החברה אותה אתם מחפשים. אלפי מטיילים שטיילו איתנו ברחבי העולם יעידו על חברה שנותנת שירות מעולה והכי חשוב – טיול בלתי נשכח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה