יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

מבצעי החודש

אנו מציעים לכם טיולים מאורגנים המיועדים ומיוחדים במיוחד לציבור הדתי.

מחשבה רב הושקעה בבניית אתר זה ובתכנים מושקעים המוצגים בו.
הקפדה ורגישות מיוחדות הושקעו בתכנון יעדי הטיולים ומסלוליהם. והכול לנוחותכם, לרווחתכם ולהנאתכם.

מבצעי החודש


סרי לנקה

7 לילות 9 ימים, 2 מחזורי נופש החל מ12/1/14, 2490$.
שילוב מעניין של ג'ונגלים טבע פראי  ערים עתיקות לבין מודרניזציה מתקדמת
קרא עוד
 

תאילנד גיאוגרפי

15 ימים, 12 לילות,  פנסיון מלא הכל כלול, 4 מחזורי נופש החל מ-16/12/13, מחיר החל $3190

הטיול המקיף כולל נופש בפוקט, כולל טיול גיפים,  המומחים לתאילנד בציבור הדתי, תשאלו את מי שכבר נסע…
המומחים לתאילנד בציבור הדתי, תשאלו את מי שכבר נסע…
קרא עוד
 

תאילנד לבוגרי תאילנד

המחיר מותנה במינימום 26 משתתפים, יציאה: 10/2/14, חזרה: 24/2/14, 15 ימים, $3490
קרא עוד
 

עוד יעדים...


צרפת
תאילנד
 
לאוס
סרי לנקה
וייטנאם קמבודיה
סין

יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

סין הקלאסית כולל גווילין וחבל יונאן

בייג'ין, שנגחאי, גווילין, קונמינג, ליג'יאנג, ערים, נופים, שבטי הרים, טרסות אורז, צבעים וריחות, יציאה 10/2/14, $4220






  10/2/14 25/2/14   16 ימים $4220

מסלול הטיול

יום 1-2: ב'-ג'   בייג'ינגארמון הקיץ, שוק הלילה
נצא בטיסה דרך יעד ביניים  לבייג'ינג  (Beijing) – בירת סין. לאחר הנחיתה  ניסע לאורך השדרות המודרניות של בייג'ין, לפני הגעתנו למרכז העיר, נבקר בארמון הקיץ של קיסרי סין (Summer Palace) המשתרע על שטח של 2.9 קמ"ר לחופו של אגם קונמינג. הארמון  מכיל בתוכו עשרות חצרות ומבנים מרשימים המתארים את העושר של הקיסרות הסינית המאוחרת. כן נשוט על אגם קונמין שבתחומי ארמון הקיץ.
נסיים את היום עם ביקור בשוק הלילה שברובע Wangfujing.

יום 3: יום ד'/  בייג'ינגהחומה הסינית, האתר האולימפי
נמשיך עם ביקור באחד משבעת פלאי עולם: החומה הסינית (The Great Wall). נעלה לביקור בפלא הבנייה הגדול ביותר של דורנו – חלק מחומה הנמשכת לאורך של מעל ל-6,300 ק"מ. בדרכנו חזרה לעיר, נבקר במפעל ה-Cloisonné  ונראה את תהליך ייצור כלי הנחושת המרהיבים המצופים באמייל, אומנות שנולדה בימי שושלת מינג. נמשיך לאתר האולימפי ונצפה בזירת האתלטיקה הקלה המכונה "קן הציפור" וב"קוביה" – מבנה הברכה האולימפית המקורה.

יום 4: יום השנחאי מוזיאון העיר, מדרחוב ננג'ינג, הבונד ועוד
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לתחנת הרכבת ונעלה על "הטיל", רכבת מן המהירות בעולם שתיקח אותנו לעיר השנייה בגודלה בסין, שנחאי. לאחר ההגעה, נבקר במוזיאון העירוני לאומנות. לאחר הביקור, נגיע למוקדים תיירותיים חשובים: הבונד – המרכז הפיננסי החשוב מהמאה העשרים והטיילת על המזח לאורך הנהר, Nanjing Lu – המדרחוב הידוע של העיר עם שלל החנויות היוקרתיות, נמשיך לרובע הצרפתי הססגוני ונסיים עם שייט על נהר החואנגפו.

יום 5: יום ו' ז'וז'ואנג, סוג'או, שנחאי
בבוקר נצא בנסיעה לכיוון סוז'ואו המוגדרת על ידי הסינים: "גן העדן של מטה", בדרך נעצור תחילה כפר על המים ז'וז'ואנג שהוקמה ליד אחת מתעלות המשנה שלאורך התעלה הגדולה של סין אשר הינה התעלה הארוכה ביותר בעולם עד עצם היום הזה. נטייל לאורך הסמטאות, נשוט על המים ונהנה מהססגוניות של המקום. בתום הביקור, ניסע לסוג'או. נבקר במפעל משי ונלמד על כל שלבי התעשייה אשר נולדה בסין לפני אלפי שנים, בשעות אחר הצהריים המוקדמות נחזור לשנחאי להכנות לקראת שבת. תפילה וארוחה חגיגית במרכז היהודי.

יום 6: שבת   שנחאי
אחרי תפילה וארוחת בוקר, נסייר באזור המלון ונסיים את היום אחרי צאת השבת עם מופע אקרובאטיקה עשיר.

יום 7: יום א'   שנחאיהרובע היהודי, יו יואן, תצפית על העיר
הבוקר נצא לביקור ברובע היהודי שם נבקר בבית הכנסת אשר שימש את הקהילה היהודית ואת פליטי המלחמה באירופה שמצאו מקלט בעיר מפני הנאצים. משם נצא בנסיעה אל הרובע החדש: פודונג ונטפס לתצפית מרהיבה על העיר ממרומי בניין הסחר הבין לאומי, אחד הבניינים הגבוהים בעיר. משם נמשיך לביקור ביו יו  (Yu Yuan) הרובע הסיני האותנטי עם שוק ססגוני. נאכל ארוחת ערב במרכז היהודי של שנחאי ולאחר מכן ניסע לנמל התעופה ונטוס לגווילין.

יום 8: יום ביאנגשושייט על הנהר, פו לי מופע על המים
בשעות הבוקר נצא ליאנגשואו (Yangshuo), עיירה השוכנת בין צוקי אבן הגיר בלב נוף קסום (נחשבת לבירת התרמילאים) ונשוט על נהר לי – נהר הבדולח. נעצור בכפר האותנטי פוי לי (Fui Li). נסייר לאורך הרחוב המרכזי, נבקר בבית מלאכה לייצור מניפות משי ונפגוש את האוטובוס שלנו איתו נחזור לגווילין. אחר הצהריים נצא לשוטט בשוק הססגוני בעיירה, נצטייד במזכרות, חפצי אומנות וציורים סיניים. בערב, לאחר הארוחה נצא למופע ה-  IMPRESSION אותו ביים ז'אנג יימו שביים גם את טקס פתיחת האולימפיאדה – מופע המשלב בתוכו מאות שחקנים ותאורה מושלמת היוצרת השתקפות מיוחדת של צבעים על המים (אם מזג האוויר יאפשר זאת). לינה ביאנגשו.

יום 9: יום גלונגשןטראסות האורז וארוכות השיער, האנג'ו
נצא צפונה, ניסע בנופים הרריים מדהימים, בדרך החוצה כפרים. שם נפגוש בני מיעוטים בכפריהם האותנטיים, נצפה באורח חייהם משם נמשיך ונבקר את  בנות  מיעוט היאהו ארוכות השיער, נחזה במופע פולקלור ונבקר באחד מבתי הכפר. נמשיך לעלות לשיא ההר ונסייר בשדות האורז רחבי הידיים של לונגשנג  (Longsheng Rice Terraces). נחזור למלון בגווילין.

יום 10: יום ד'   גווילין, קונמיןמערת חליל הסוף
אחרי ארוחת הבוקר נבקר בתופעת קרסט מקומית –מערת חליל הסוף, מערת נטיפים בה נהלך בין דמויות שונות ומגוונות המוארות בתאורה ססגונית. לאחר הסיור, ניסע לנמל התעופה ונטוס לקונמין, בירת חבל יונאן. ארוחת ערב.

יום 11: יום   קונמיןיער האבן, ליג'יאן
אחרי ארוחת בוקר במלון, ניסע לאתר המפורסם ביותר באזור – יער האבן. זוהי תופעת טבע ייחודית בה נוצרו זקיפי גרנית צפופים הנותנים הרגשה של יער סבוך ואיתן. אחרי ביקור של מספר שעות במקום, ניסע לנמל התעופה ונטוס צפונה לעיר ליג'יאן – אחת היפות במחוז אם לא בסין כולה.

יום 12: יום וליג'יאןמעבר דילוג הנמר
נעזוב את העיר וניסע בנופים כפריים לאורך נהר היאנג צה עד הגיענו למעבר דילוג הנמר הנקרא כך בשל אגדה עממית סינית. בחזרה נבקר בעיירה שיגו הציורית ומשם נמשיך למלוננו בליג'יאן להכנות לקראת שבת.

יום 13: שבת   ליג'יאן
אחרי תפילה וארוחת בוקר, נסייר ברובע העתיק של ליג'יאן ונתרשם מהארכיטקטורה המיוחדת והמראות המיוחדים של עיר עתיקה זו.

יום 14: יום א'   ליג'אןהר דרקון הירקן, טיסה לבייג'ין
בבוקר ניסע לבקר בפארק ברכת הדרקון השחור שבפאתי העיר. משם נמשיך בנסיעה ארוכה להר מושלג הנקרא הר הדרקון הירוק. נעלה ברכבל אל ראש ההר ונחזה במראות מרהיבים של האזור ההררי המושלג והגבוה כל כך. נחזור העירה לארוחת ערב ואחריה. נעבור לנמל התעופה ונטוס לבייג'ין.

יום 15: יום ב'    בייג'יןכיכר טיאן אן מן, העיר האסורה, ארמון הקיץ
הבוקר נתחיל את ביקורנו באתר המדהים של מקדש השמיים (Temple of heaven), המקום שבעבר שימש כמרכז הפולחן הקיסרי וכיום נהנים בו בעיקר גמלאי העיר העוסקים בפעילויות תרבותיות מגוונות כמו משחקי כדור, ריקודים המוניים ומשחקי קלפים.נמשיך אל כיכר טיאנאנמן (Tiananmen Square), הכיכר המרכזית של העיר והגדולה בכיכרות העולם.  ונכנס בשערי העיר האסורהForbidden City)  (The, ארמונם של קיסרי סין מימי שושלת מינג ועד לתחילת המאה ה20, מעל ל-500 שנים. נסיים עם ארוחת ערב והגעה למלון.

יום 16: יום ג'
לאחר ארוחת בוקר במלון, ניסע לנמל התעופה של בייג'ין ונטוס חזרה לארץ. זהו סיומו של טיול מקסים שמשאיר טעם של עוד.

מחיר הטיול כולל:

  • כרטיס טיסה בטיסה בינלאומית סדירה דרך יעד בניים
  • טיסות פנים ונסיעה ברכבת המהירה על פי המתואר במסלול
  • לינה במלונות מדרגה ראשונה ו/או תיירות טובה
  • ויזה רגילה לסין לתושב ישראלי
  • חצי פנסיון כשר : ארוחות בוקר על בסיס מוצרים מותרים בצים ,ירקות,פירות מוגשת בכלים חד פעמיים על בסיס חלב נוכרי ופת נוכרי
  • תוספות לארוחת הבוקר שיובאו מהארץ כמו:גבינה צהובה,טונה,ממרחים,חלבה.
  • מופעים ובילויי ערב לפי התוכנית
  • אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית
  • ביקורים וסיורים כמפורט במסלול
  • מלווה קבוצה ישראלי מנוסה ואדיב
  • מס נמל, היטל ביטחון ודמי רישום
  • טיפים לנותני שירותים בחו"ל (למעט סבלות)

המחיר אינו כולל:

  • דמי סבלות בבתי המלון
  • הוצאות בעלות אופי אישי
  • אשרת כניסה דחופה $90
  • ביטוח רפואי/מטען, התייקרות דלק מעת לעת, כפי שיפורסם ע"י חברות התעופה והוצאות אישיות.
  • טיפ למדריך הישראלי 50$ לנוסע.
  • כל מה שאינו מופיע בסעיף כלול.

חשוב

המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות.

הערות ותוספות

תוספת ליחיד בחדר זוגי 750$

יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

וייטנאם וקמבודיה גיאוגרפי

חצי פנסיון + כריכים לצהריים, 15 ימים, 4 מחזורי נופש החל מ- 21/10/13, $3888

21.10.13 04.11.13 15 ימים 3888$
11.11.13 25.11.13 15 ימים 3888$
13.1.14 27.1.14 15 ימים 3888$
10.2.14 24.2.14 15 ימים 3888$


 

 

מסלול הטיול:


יום 1: תל-אביב – בנגקוק (יום ב')
מפגש הקבוצה בשדה התעופה בן גוריון וטיסה דרך טשקנט לבנגקוק.

יום 2: סיאם ריפ קמבודיה מקדשי אנגקור (יום ג')
לאחר הנחיתה בבנגקוק, נצא בטיסת המשך קצרה ל"סיאם ריפ", הסמוכה לעיר המקדשים "אנגקור" שבקמבודיה. את היומיים הקרובים נייחד לביקור באנגקור, בירת הקמר הקדומה, שנבלעה בג'ונגל לפני כ- 750 שנה. נהנה מהאמנות הקלאסית של תרבות הקמר, נבקר בשער העיר, במקדש באיון, בבמת הפילים, בטה-פרום – מקדש שנבלע ע"י הג'ונגל. ארוחת ערב  ולינה בסיאם ריפ.

יום 3: סיאם ריפ – הו צ'י מין – וייטנאם (יום ד')
לאחר ארוחת הבוקר נצא לבקר במקדש הגדול ביותר – אנגקור-ואט האתר המרשים ביותר והחשוב ביותר במזרח אסיה בכלל ובקמבודיה בפרט. אחר הצהריים נצא לשייט באגם טונלה ספ. נאכל ארוחת ערב ונצא לעבר שדה התעופה ונטוס להו צ'י מין שבווייטנאם. עם הגעתנו ניסע למלון ונקבל חדרים, לינה בהו צ'י מין .

יום 4: הו צ'י מין – הדלתא של נהר המקונג (יום ה')
לאחר ארוחת הבוקר נצא  לטיול בדלתא של המקונג נעבור בין כפרים ושדות אורז מוצפים אל הדלתא של הנהר האדיר – המקונג. נחצה את מהר מאי-טו נבקר בשוק הצף משם נמשיך לביקור בשווקים וב"מפעלים" ביתיים להכנת נייר אורז ומוצרים שונים מהתמחויות המקומיים ולצלילי מוסיקה עממית. אחר הצהריים נצא לטיול אופניים בין בתי התושבים החיים בכפרים של הדלתא לקראת ערב נחזור להו צ'י מין ארוחת ערב בחב"ד, לינה בהו צ'י מין.

יום 5: סייגון וסביבותיה – מחילות קו-צ'י – האנוי (יום שישי)
הבוקר ניסע לביקור במחילות קו-צ'י, ששימשו את ה"וייט קונג" במלחמת וייטנאם. רשת מדהימה של מנהרות תת קרקעיות שנבנו על ידי לוחמי ההתנגדות וייטנאמית במהלך המאבק הארוך לעצמאות. ניסע דרך שדות חקלאיים ל"טאי נין " ונבקר במקדשם של  ה"קאו דאי" דת ייחודית שבמרכזה מוטיבים מהנצרות, הבודהיזם והקונפוציוניזם אחת הדתות הצעירות בעולם שמרכזה בוייטנאם. נשוב להו-צי-מין סיטי הכנות לשבת, תפילה וארוחת ליל שבת בחב"ד.

יום 6: סאפה (יום שבת)
לאחר התפילה וסעודת שבת נצא לסיור רגלי באזור המלון יחד עם מלווה הקבוצה.

יום 7: הו צי' מין  (סייגון) – האנוי (יום א')
את היום נקדיש להו צ'י מין היא סייגון בירת הדרום עד לאיחוד נבקר בארמון הנשיאות ברובע הסיני ובשוק "צ'ו לון" שברובע הסיני אחר הצהריים יינתן זמן חופשי לקניות בשווקים של סייגון. ארוחת ערב בחב"ד וטיסה להאנוי. לינה האנוי.

יום 8: הנוי – הא לונג (יום ב')
האנוי היא בירתה הקלאסית של וייטנאם, עיר יפהפייה ועשירה בבניינים רומנטיים מן התקופה הצרפתית. כבעבר הרחוק גם היום האנוי היא המרכז הפוליטי של וייטנאם. העיר משובצת בגנים ובמקדשים עתיקים, באגמים, בשכונות של בעלי מלאכות, בשוקי עתיקות, בשדרות מטופחות, במוזיאונים, בבתי קפה ובמסעדות מסורתיות ומודרניות. את החצי הראשון של היום נבלה ברחבי האנוי: נטייל ברחבי העיר, ברחובותיה ההומים ובעיר הישנה שהיא שוק מזרחי ססגוני בו משובצים בתים צרפתיים קולוניאליים, נבקר במתחם המאוזוליאום הענק של הו – צ'י – מין, מייסדה ומנהיגה של וייטנאם החדשה, ב"פגודת העמוד האחד" ובמקדש הספרות. נבקר בעיר העתיקה בצורה מאוד מיוחדת וב" אגם החרב המשוחזרת" אחר הצהרים נצא לכיוון מפרץ הא לונג. לינה בהא לונג.

יום 9: הא לונג האנוי  – רכבת לילה (יום ג')
לאחר ארוחת הבוקר נצא לשייט במפרץ הא-לונג, אחד מפלאי תבל – המפרץ משתרע משפך הנהר האדום לאורך חופי מפרץ טונקין עם כ-3,000 איים זעירים המשובצים בחופים ונקרות. נצא לשייט חוויתי במפרץ ונתרשם מאורח חייהם של הדייגים החיים במימיו. נשלב ארוחת צהריים על הסיפון. בסיום חזרה להאנוי, נגיע למלון ולאחר התארגנות וארוחת ערב, נצא ברכבת הלילה לצפון הרחוק, אל העיר לאו-קאי השוכנת על גבול וייטנאם – סין. לינה ברכבת.

יום 10: סאפה (יום ד')
בשעות הבוקר המוקדמות נגיע ל-לאו-קאי שעל גבול סין  ולאחר ארוחת בוקר נצא לטיול בכפריהם של שבטי ההרים  שבמחוז סאפא נבקר את אנשי ה"מונג" ו"הזאו"  נלמד על אורחות חייהם על החקלאות והפולקלור המקומי, ארוחת ערב ולינה בסאפה.

יום 11: שוק לאנג צ'או נין, סאפה לאוקאי האנוי (יום ה')
הבוקר ניסע לשוק הנמצא בכפק לאנגג צ'או נין "בה מתקיים מדי יום חמישי שוק צבעוני של שבטי ההרים בצפון-מערב וייטנאם. נצפה בבני השבטים השונים בבגדיהם המסורתיים ובפעילות השוק הענפה. נבקר בכפרים הסובבים את הכפר כפריהם של שבטי ה"מונג" ו"התאי". לעת ערב נחזור ללאו-קאי וניסע ברכבת להאנוי. לינה ברכבת.

יום 12: האנוי – נין בין – האנוי (יום שישי)
בשעת בוקר המוקדמות נגיע להאנוי, לאחר התרעננות במלון וארוחת בוקר נצא למחוז "נין בין " אזור זה מתאפיין בנוף קרסטי עוצר נשימה ששימש בעבר כבירת של וייטנאם עם הגעתנו נצא לשייט עוצר נשימה בין רכסי ההרים הקרסטיים.  אחר הצהריים נשוב להאנוי ונתארגן לשבת, קבלת שבת וארוחת שבת במלון.

יום 13: האנוי (יום שבת)
לאחר התפילה (אין ספר תורה) וסעודת השבת במלון נצא לסיור באזור המלון יחד עם מלווה הקבוצה. לאחר צאת השבת נצא למופע תיאטרון בובות על המים הייחודי לוייטנאם.

יום 14: האנוי – בא צ'נג האנוי – בנגקוק (יום א')
לאחר ארוחת הבוקר נצא לבקר בכפר בא צ'נג שמומחיותו היא בעבודות קרמיקה לאחר מכן נשוב להאנוי יינתן זמן חופשי לקניות אחרונות ולאחר ארוחת ערב נצא לשדה התעופה – נטוס לבנגקוק לחנית ביניים ונמשיך לטיסת לילה דרך טשקנט לתל אביב.

יום 15: תל אביב
נחיתה משוערת בשעה 11:30 בבוקר.

מחיר הטיול כולל:
  • טיסות בינ"ל דרך יעד ביניים
  • טיסות פנימיות
  • בתי מלון מדרגה ראשונה
  • כלכלה: חצי פנסיון (ארוחות בוקר וערב) כריכים לצהריים בהכנה עצמית
  • אוטובוס מקומי ממוזג
  • ברכבות הלילה הלינה היא בקרונות של 4, ניתן לקבל קרון לזוג בתוספת מחיר (במידה ופנוי)
  • דמי כניסה לאתרים המצוינים בתכנית הטיול
  • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית
  • תשר לנותני שירות (לא כולל סבלות במלונות)
המחיר אינו כולל:
  • תשר למדריך הישראלי בסך $50
  • אשרות כניסה לוייטנאם וקמבודיה
  • ויזה לוייטנאם כולל דמי טיפול בארץ $90 – ישולם במזומן בארץ
  • ויזה לקמבודיה $25 – ישולם במזומן על ידי הנוסע בכניסה לקמבודיה
  • ביטוח בריאות ומטען
  • הוצאות בעלות אופי אישי
  • תשלום מס מקומי בשדות תעופה המקומיים באם יש
חשוב
יציאה מובטחת – מינימום 20 מטיילים
הטיול הינו בעל אופי גאוגרפי הכולל קטעי נסיעה ארוכים וכן קטעי הליכה

הערות ותוספות:

תוקף הדרכון:
חייב להיות לפחות ל-6 חודשים קדימה מיום הכניסה המיועד לכל אחת מארצות הביקור.פגישת תדרוך:
תיערך כ-3 שבועות לפני היציאה לטיול. בפגישה יימסרו פרטים מדויקים והמלצות לגבי התארגנות לטיול.

מקום הפגישה ומועדה יימסרו בהמשך.

חיסונים:
בדבר פרטים יש לפנות ללשכת הבריאות המקומית.