יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

לאוס

היא אולי לא מושכת וקורצת כמו הודו או נפאל, היא אולי לא מפתה ומאתגרת כמו תאילנד אבל לאוס היא אחת הארצות הקסומות. טוס מסורת, חברה מארגנת טיולים מאורגנים לציבור הדתי שמחה להציע לכם מסלול חווייתי מאין כמוהו – שמונה-עשר ימים מרתקים של ביקור במקומות, אשר הטבע יצר אותם כשאלוהים חנן אותו בהשראה רבת חסד.

בלאוס תקדם את פניכם בירתה, ווינטיאן. בסיור מקיף שייערך בה תפקדו את בניין הפרלמנט, את מקדש סטופה הגדולה, מהחשובים במדינה, אשר השפעות צרפתיות ניכרות במקומות רבים בה. משער הניצחון המשקיף על שדרות האליזה ניבט נוף מרתק. ואחרי כל אלה ייוותר עוד זמן מספיק לקניות. לקינוח- שיט על נהר המקונג עם ארוחת ערב כשרה ושירים וריקודים.

גם לאוס מציעה שמורות טבע קסומות ושמורות חי. באחת מהן תוכלו להאכיל תנינים ודובים. שיט בין איים רבים הפזורים בנהר הנאם, נסיעה אל הג'ונגלים, חציית גשרים ונחלים והגעה על העיר וואן וויאן.

לאוס, ארץ של שמורות , מצוקים, מפלים, שבטים נידחים המשמרים מסורות עתיקות וכמו בארצות השכנות לה- גם ללאוס יש אתר מורשת עולמית מטעם ארגון אונסק"ו – העיר לואנג פראבנג.

לאוס שופעת שווקים עממיים שהליכה בהם היא חוויה כשלעצמה, שלא לדבר- בעצם כן – על עבודות העור, מוצרי אריגה ותחרה, מזונות עממיים, תבלינים ייחודיים, וערב רב וססגוני של בני אדם.

טיול מאורגן אל לאוס יאפשר גם לטעום את טעמה של תאילנד בכלל ושל האי הדרומי המפורסם שלה, פוקט, שם יינתן גם יום חופשי שכל כולו מוקדש למימוש הרצונות האישיים של המשתתפים.

הטיול נערך בתנאים פיזיים נוחים, למעט האתגרים בשטח המזומנים לכם, המהווים חלק בלתי נפרד מהטיול בכלל ומהחוויות שבו בפרט. טיול מאורגן ללאוס מאפשר טעימה מנופים ומתרבות שקשה לתאר את יופים ואת עצמתם, ודאי לא את השפעתם על הנפש.

לשירותכם ולרשותכם אוטובוס ממוזג, עם מדריך ישראלי ומדריך מקומי, עם ארוחות כשרות וזמנים לתפילות. השותפים שלכם לטיול הם שומרי מסורת כמוכם, כך שלא צפויים כל אי-הבנות לגבי אופן ההתנהגות וההתנהלות מבחינת כשרות במהלך הטיול.

אתם מוזמנים לפנות אל טוס מסורת לקבל על מידע ומענה לכל שאלה על אודות הטיול המומלץ ללאוס.