יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

טיול חוויתי באוירה יהודית מתחיל כאן!

טיול בעולם הוא לא משהו שעושים כל יום ולעיתים עוברות שנים רבות עד שניתן לצאת לטיול. עכשיו כשהילדים קצת גדלו ויש אפשרות כלכלית לצאת לטיול כזה אתם רוצים לקבל את המקסימום ולחוות חוויה בלתי נשכחת. אם אתם דתיים או שומרי מסורת טיולים כאלו יכולים להיות מעט בעיתיים מכיוון שיש צורך לענות על מספר דרישות בשביל לשמור על אורח החיים הקיים, ואנו בטוס מסורת עושים את כל אלו – מצד אחד טיול במקומות מרהיבים, ומצד שני דאגה לכל הפרטים הקטנים שטיול לשומרי מסורת מצריך.

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת מתחילים בבחינת המקומות אליהם יגיעו המטיילים, הן מבחינת אופי הטיול, התרבות והאפשרויות שישנם שם למטיילים ולא פחות חשוב מכך האפשרויות הקיימות במקום לשמירה על המסורת כמו אוכל כשר, תפילה, שבת ועוד. אנו בטוס מסורת עושים הכול בשביל שהטיול שלכם יהיה מושלם ובלי שתצטרכו לוותר על כלום…

היעדים המוצעים על ידינו הינם יעדים שנבחנו בקפידה הן מבחינת התרבות המיוחדת במקום, הן מבחינת הנופים עוצרי הנשימה, והן מבחינת המסלולים השונים שנעבור בהם. בטוס מסורת לא עוצרים לרגע והטיול עמוס בחוויות ובהנאות כך שתרגישו שאתם ממצים כל רגע במהלכו.

המדריכים שלנו הינם המדריכים המנוסים ביותר שישנם והם מכירים את המסלולים ואת המקומות אליהם נגיע ככף ידם כך שלכם לא נותר אלא ליהנות מטיול מאורגן איכותי יחד עם שמירה מוקפדת על המסורת ועל כל הדברים החשובים לכם.

השבתות במהלך טיולי מסורת של טוס מסורת הינן שבתות חוויתיות ומיוחדות ובמהלכן תחוו סעודת שבת משותפת ושמחה, זמירות שבת משותפות, תפילות עוצמתיות שלא זוכים להן כל יום, וכמובן אוכל כשר וטעים שאינו נופל באיכותו מהאוכל שאתם מכירים מהבית.

אז אם אתם דתיים או שומרי מסורת ורוצים לטייל בעולם מבלי לוותר על הדברים החשובים לכם טוס מסורת היא החברה אותה אתם מחפשים. בטוס מסורת שמים דגש על כל פרט ופרט להצלחת הטיול ולהעצמת החוויה במהלכו והצוות המכין וזה שנמצא אתכם בפועל דואגים שהכול יעבור בצורה מושלמת.

יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

טיול חוויתי יהודי של פעם בחיים

שומרי מסורת רבים שמחליטים לצאת לטיול בעולם מתלבטים האם לעשות זאת באופן עצמאי, מה שמאפשר להם לנווט את הטיול שלהם בעצמם ולהחליט איפה הם יהיו בכל רגע ורגע, או לעשות זאת בטיול מאורגן כזה שיהיה מתוכנן על כל הפרטים הקטנים שבו. טיול עצמאי אכן יכול להיות חוויה אך לא תמיד ישנם פתרונות לכל בעיה ששומרי מסורת נתקלים בה כמו תפילה, שבת, אוכל כשר ושאר הבעיות שצצות בטיול מעין זה. אז אם אתם רוצים לצאת לטיול שישאיר לכם טעם של עוד, כזה שיהיה מאורגן וייתן לכם מענה לכל הבעיות הללו טוס מסורת הוא בדיוק מה שאתם צריכים!

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת מספקים את כל הדרוש בשביל מצד אחד ליהנות מטיול איכותי ומיעדים בלתי נשכחים ומצד שני לא לוותר על שום דבר בפן הרוחני. אצלנו בטוס מסורת היעדים נבחרים בקפידה ובהגעה אליהם תוכלו לחוות נופים מדהימים שלא נתקלים בהם כל יום, תרבויות מרתקות, שווקים מיוחדים ומעניינים, ארכיטקטורה שלא רואים בכל מקום, ומסלולים מהנים המותאמים לקבוצת המטיילים. טיולי מסורת בטוס מסורת מלאים כל רגע ורגע בחוויות מפתיעות כך שהטיול שתצאו אליו יהיה טיול שתזכרו עוד זמן רב.

התארגנות לטיול כזה כפי שציינו הינה מורכבת בעיקר בגלל הפן הדתי שאף אחד לא רוצה לוותר עליו, ובמהלך הטיול תסעדו את ליבכם עם אוכל כשר ואיכותי שמזכיר את הבית, תפילה במניין שלא תרצו לוותר עליה, וכמובן, שבת חוויתית ועוצמתית עם כל מה שאתם מכירים מהבית כמו תפילות, זמירות שבת משותפות, ואוכל כשר עם טעם של עוד…

המדריכים שלנו בטוס מסורת הם המדריכים הטובים ביותר בתחום, כאלו שמכירים כל פרט במהלך הטיול וכל מקום שתגיעו אליו נבחר בקפידה כיעד שכדאי לכם להגיע אליו.

אז אם אתם שומרי מסורת ומתלבטים בין טיול עצמאי לטיול מאורגן לנו בטוס מסורת יש את התשובה בשבילכם. טיולי מסורת עם טוס מסורת מאפשרים מצד אחד טיול כזה שלא שוכחים אף פעם ומצד שני שמירה על המסורת ללא שום פשרות.