יום רביעי, 23 ביולי 2014

תתחילו להתכונן לטיול של חייכם!

החלטתם שאתם רוצים לנקות קצת את הראש ולראות עולם? נמאס לכם משגרת היום יום ואתם מרגישים שאתם חייבים לדאוג גם קצת לנפש? בא לכם לראות תרבויות אחרות ולספוג חוויות יוצאות דופן? אתם שייכים לציבור הדתי או לציבור שומרי מסורת ומתלבטים איך הכי נכון יהיה לעשות את זה? הגעתם למקום הנכון! חברת טוס מסורת היא החברה המובילה בישראל בתחום ומספקת מגוון יעדים אטרקטיביים ואקזוטיים עם מענה לצרכים הדתיים והכל תוך שימת דגש על כל פרט ופרט כך שהטיול הזה יהיה הטיול של חייכם!

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת שונים במקצת מטיולים אחרים, מכיוון שחוץ מהמסלולים ושאר הפרטים הטכניים הנוגעים לטיול עצמו צריך גם לדאוג לצרכים הדתיים השונים כמו תפילות במניין, שבת על כל צרכיה, וכמובן – אוכל כשר [אבל כזה שגם יהיה איכותי ] וזה בדיוק מה שאנו בטוס מסורת עושים – שילוב של טיולים במגוון יעדים מיוחדים, טיולים מושקעים מאין כמוהם ובמקביל דאגה לציבור הדתי שומר המסורת על כל צרכיו. אצלנו בטוס מסורת המדריכים הינם בעלי ניסיון רב בתחום ומכירים כל יעד ויעד על כל האפשרויות שהוא מציע.

במהלך הטיול תחוו נופים עוצרי נשימה כאלו שלא רואים כל יום, תפגשו תרבויות עתיקות ומודרניות גם יחד, תחוו את הטבע במלא הדרו, וכמובן תבקרו בנקודות היהודיות השונות על פני המסלולים. ההבדל בין טיול שעושים באופן עצמאי כשישנם צרכים דתיים לבין טיול מאורגן כשלא צריך לדאוג לכלום הוא שמים וארץ, ולכם כל מה שנותר הוא להגיע ופשוט ליהנות!

דגש מיוחד מושם על השבת במהלך הטיול על כל המרכיבים שלה הכוללים תפילה משותפת, סעודת שבת מיוחדת ומרגשת כשבמהלכה יושרו זמירות שבת כמו בבית, וכמובן – אוכל כשר ושבתי כמו שאתם אוהבים!

אז אם אתם מחפשים טיול שהוא גם מהנה וגם באווירה מסורתית, לנו בטוס מסורת יש בדיוק את מה שאתם מחפשים. עם צוות מדריכים כזה ועם שאר הנוגעים בדבר שדואגים להכל מראש אתם יודעים שאתם נמצאים בידיים טובות ואתם הולכים ליהנות בטיול של חייכם!

יום שלישי, 15 ביולי 2014

טיולים לשומרי מסורת זה אנחנו!



אם אתם מחפשים לנקות קצת את הראש בטיול כייפי וחוויתי הגעתם אל המקום הנכון. מרוץ החיים לא מאפשר לנו לעיתים לעצור לרגע ולהירגע, לקחת קצת אויר בשביל להמשיך, הלחץ בעבודה, הילדים ושאר הדאגות הרגילות של החיים גורמים לנו לעיתים להגיע לנקודה בה אנו אומרים: "די, אני חייב חופשה!" "אם אני לא מנקה את הראש אני משתגע" ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, להוציא אתכם מהשגרה ולתת לכם רגעים יפים של טיול מהנה ומיוחד. אז אם אתם שומרים מסורת ומחפשים טיול בהתאם – טוס מסורת היא בדיוק מה שאתם מחפשים!

טוס מסורת מציעה מגוון טיולים לציבור הדתי, טיולים אשר משלבים הנאה צרופה עם יהדות, מקומות אקזוטיים עם מסורת – הכול בשביל שתרגישו נוח ושהטיול יעבור לכם בצורה מושלמת. כל אחד מהיעדים נבחן בקפידה על ידי המדריכים שלנו אשר לומדים את השטח ושוקדים על פיתוח מסלולים אטרקטיביים ומותאמים לקהל בכלל וספציפית למגזר הדתי כך שלכם לא נשאר אלא לעשות חיים...

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת מצריכים הכנה מוקדמת ובחינת המקומות המיועדים לטיול בשביל לענות על הצרכים הדתיים כמו אוכל כשר, סעודת שבת, תפילה ועוד ואנו בטוס מסורת דואגים להכל מראש כך שאתם יכולים להיות רגועים.

טיולי מסורת גם מצריכים הכנה מוקדמת לשבתות ואנו דואגים שהשבת בטיול תהיה עבורכם בלתי נשכחת. הישיבה בצוותא במהלך הסעודה, זמירות השבת, האוכל הכשר המעולה לו אנו דואגים, התפילה – כל אלו מרוממים את הנפש ויחד עם טיול אטרקטיבי הופכים את החופשה שלכם לחופשה חלומית.

חברת טוס מסורת דואגת לכל פרט ופרט בטיול והכל לרווחתם של המטיילים, והמדריכים שלנו יעשו הכול בשביל שהטיול יהיה חוויתי עבורכם, בכל מסלול שהוא ובכל מקום בעולם.

אז אם אתם שומרים מסורת ומחפשים טיולי מסורת בשביל גם ליהנות מצד אחד וגם לקיים במלואו את אורח החיים הדתי שלכם, טוס מסורת היא החברה אותה אתם מחפשים. אלפי מטיילים שטיילו איתנו ברחבי העולם יעידו על חברה שנותנת שירות מעולה והכי חשוב – טיול בלתי נשכח!