יום ראשון, 23 בפברואר 2014

רוסיה

Russia
2 מחזורי נופש. ראשון: 3/7/14. שני: 7/8/14.   8 לילות. החל מ-$2390

 03.7.2014  11.7.2014  8 לילות  $2390
תוספת ליחיד – $420

 07.8.2014  15.8.2014  8 לילות  $2450
תוספת ליחיד – $470






 
 

 

 

 

 

מסלול הטיול:

יום 1. מוסקבה – סיור היכרות (יום ה')

נפגש בנתב"ג ונמריא בטיסה ישירה למוסקבה. נצא לסיור היכרות ראשון עם העיר בעלת הבניינים היפים והארכיטקטורה המיוחדת. נעלה לגבעת הדרורים לתצפית על מוסקבה, נמשיך דרך רובע מגורים יוקרתי "מעיינות זהב" לכיוון פארק הניצחון ושדרת קוטוזובסקי הקרויה על שמו של המצביא הרוסי שניצח את בונפרטה. נחלוף על פני שער הניצחון, "הבית הלבן" – בית ממשלת רוסיה, מלון "רדיסון אוקראינה" המפורסם השוכן באחד מגורדי השחקים – "שבע אחיות" שנבנו בתקופתו של יוסף סטאלין. נעבור בכיכר האמנויות המרשימה ונצפה בחזית המרשימה של תיאטרון ה"בולשוי". בתום הסיור העברה לבית המלון.

יום 2. מוסקבה – גלריית טרטיאקוב – סיטי (כלבו של לבייב) (יום שישי)

הבוקר נצא לסיור באחד המוזיאונים הידועים והמרשימים ביותר במוסקבה וברוסיה בכלל, גלריית טרטיאקוב. הגלריה מציגה את האוסף החשוב ביותר של אמנים רוסיים לאורך השנים. נסייר בין היצירות שהם הסיפורים של האימפריה הרוסית. לאחר מכן נמשיך את טיולנו בעיר הבירה. ניסע לאורך הגדות של נהר מוסקבה, נראה את האנדרטה לציון 300 שנים לאימפריה הרוסית. נבקר בכנסיית ישוע המושיע שנהרסה בתקופת שלטונו של יוסף סטאלין ושוקמה מחדש לפני כעשור. נגיע לביקור ונתרשם מאולם התפילה של בית הכנסת כוראלי של יהדות מוסקבה. נמשיך דרך הרובע הרפואי של מוסקבה לכיוון מנזר נובודביצ'י ונבקר בבית העלמין לגדולי האומה בו קבורים צ'כוב, בולגקוב, ילצין, חרושצ'וב, ראיסה גורבצ'בה ואחרים. את היום נסיים במרכז הקניות החדיש של מוסקבה-סיטי "אפ"י מול" (ל.לבייב). נחזור למלון להכנות לקראת תפילת וסעודת השבת.

יום 3. מוזיאון הסובלנות היהודי – סיור רגלי (יום שבת)

לאחר תפילה וסעודת השבת, נתחיל את הסיור שלנו בביקור במוזיאון הסובלנות המוזיאון היהודי, ונגיע במוזיאון הסובלנות המוזיאון היהודי, מהמוזיאונים החדישים המושקעים והמשוכללים ביותר בעולם. מספיק לומר, כי להקמתו נרתמו מספר האוליגרכים הרוסים מהמוצא היהודי. נתרשם מההיסטוריה של יהדות מזרח אירופה דרך מצגות אינטראקטיביות, נבין את תרומתם של היהודים בחייה של רוסיה הצארית ולאורך התקופה הקומוניסטית של ברית המועצות ועוד. בתום ביקור זה, נמשיך אל מרכז העיר, נערוך ביקור מיוחד בשדרותיה של מרכז העיר הגדולה, כמו שד' גוגול, טברסקיה והרחוב נושא אותו שם המרכזי והמפואר. כל בניין, סמטה, פסל ינסו להכניס אותנו אל האווירה של מוסקבה כעיר שוקקת חיים של כאן ועכשיו לצד היסטוריה מפוארת של אימפריה של ממש.

יום 4. מוסקבה – קרמלין – הכיכר האדומה (יום א')

היום נכיר מקרוב את ליבה הפועם של מוסקבה. אחרי ארוחת הבוקר ניסע לכיוון הכיכר האדומה. החל מתקופת שלטונם של הצארים ועד ימינו, הקרמלין מהווה סמל לחוזקה ועוצמתה של רוסיה. נתרשם מהכיכר האדומה שלצידה עומדים המאוזוליאום ובו קברו של המהפכן ולדימיר לנין, כנסיית בזיליאוס הקדוש ומתחם הקניות "גום" – הוותיק, שמושכים אלפי תיירים ומקומיים מדי יום. נמשיך את הסיור שלנו בגן אלכסנדר הסמוך ונראה את חילופי המשמר ליד קבר החייל האלמוני. נבקר במתחם הקרמלין. נתרשם מהגודל והעוצמה של המתחם השלטוני. נסייר בכיכר הקתדרלות ואף נבקר באחת מהן. נצטלם ליד צאר -תותח וצאר – פעמון, התותח והפעמון הגדולים בעולם. נמשיך אל מוזיאון הנשקייה, בעל אוסף מרשים ויקר ביותר של מתנות מלכותיות שהוענקו לכס הצארים הרוסי. בתום הסיור נחזור לסביבת המלון. בערב, ישנה אפשרות לצאת לסיור ערב במוסקבה המוארת (בתשלום נוסף).

יום 5. מוסקבה – פארק הניצחון – סיור בין תחנות המטרו – רכבת מהירה לסנט פטרסבורג (יום ב')

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור ייחודי במטרו המוסקבאי. הרכבת התחתית במוסקבה קיימת החל מ-1935 וכיום מידי יום מעבירה למעלה מ-8 מיליון! נוסעים. התחנות של מרכז העיר מעבר לשימוש הפרגמטי היוו כוח תעמולה חזק ביותר בהתהוות התודעה של האזרח העובד. כך נוצרו מספר תחנות מעוטרות להפליא ונשמרו בקפדנות עד היום. נמשיך לסיור נסייר בפארק הניצחון על "הר ההשתחוות" – פוקלונאיה גורה. הביקור יתמקד באנדרטה לציון ניצחון הסובייטים על הגרמנייה הנאצית. האנדרטה המרשימה שעוצבה על ידי הפסל הלאומי זוראב צרטלי לזכר קורבנות השואה. נבקר במתחם מוזיאון הניצחון הסמוך, שביל "דמעות מבדולח", המיצגים המתארים את מערכות הקרב המכריעות ואירועי המפתח שבמלחמת העולם השנייה. לאחר הביקור במוזיאון המלחמה, נמשיך למדרחוב ארבט הישנה לטייל בין חנויות, דוכני מזכרות, בתי קפה ואמני רחוב. בתום הסיורים נעבור לתחנת רכבת ונמשיך ברכבת המהירה לסנט פטרסבורג, עם ההגעה העברה למלון. ארוחת ערב ולינה במלון.

יום 6. סנט פטרסבורג – מצודת פטר ופול – קתדרלת קזן – ספינת קרב אורורה (יום ג')

נתחיל את טיולנו בסנט פטרסבורג בסיור היכרות עם האתרים המרכזיים של העיר. מהמבט הראשון, לא נוכל שלא לשים לב לכמות האדירה של מים. נהר ניבה המהווה עורק ראשי בחיי העיר. נעלה לאי השפנים בו נמצאת מצודת פטר ופול, נבקר בכנסייה הראשונה של העיר בת 300 השנים ששומרת בתוכה את הקברים של משפחה הצארית מבית רומנוב כמו פיטרה , ויקטרינה הגדולה, ניקולאי השני ובני משפחתו. נתרשם מהנוף על העיר שנשקף ונשמע את יריית התותח המסורתית. בתום הביקור, נמשיך לסירת קרב "אורורה" אשר השתתפה במלחמת רוסיה יפן והפכה לסמל מהפכת אוקטובר בשנת 1917 *. לאחר מכן, נחזור אל שדרת נייבסקי המפוארת ונראה את המבנים שמהווים אבני דרך חשובות בעיר: שער הימיה (האדמירלות), בית זינגר המפואר, כנסיית המושיעה על הדמים. נערוך ביקור בקתדרלה הפעילה של האיקונה מקזן המרכזית של העיר. (עליה וביקור על הספינה מותנים באישור הרשויות). בערב, מעוניינים ייצאו לצפות במופע בלט\פולקלור רוסי (בתוספת תשלום).

יום 7. סנט פטרסבורג – גני פטרהוף – שדרת נייבסקי (יום ד') 

הבוקר, נצא בנסיעה קצרה לכיוון פטרודבורץ – מעון הקיץ של פיטר הגדול. פטרודבורץ או בשמו הנרדף בלועזית פטרהוף, פנינה של ממש של הארכיטקטורה המאה ה-18 וגם של תכנון הגנים. נתרשם מהארמון ובעיקר נטייל בשבילי הגנים הנושקים לחוף של המפרץ הפיני. נראה את הפסלים ומזרקות השעשועים, שחלק מהן תוכננו ע"י הקיסר פטר בעצמו. בתום הסיור בגני הפטרהוף נחזור אל סנט פטרסבורג. נמשיך את ההיכרות עם הארכיטקטורה המרשימה של העיר, נעבור ליד תיאטרון אלכסנדרינסקי בעל החזית המרשימה ביותר ונתרשם מפסלה של יקטרינה הגדולה. נמשיך לכיכר האמנויות שלצד תיאטרון מיכאילובסקי ומוזיאון לאמנות הרוסית אדיר הממדים. נצטלם ליד הפסל של א.ס. פושקין, המשורר הרוסי הגדול. נערוך סיור נושא בשדרה הכי נוצצת של העיר, שדרת נייבסקי.

יום 8. סנט פטרסבורג – מוזיאון ההרמיטאז – שייט תעלות (יום ה') 

הבוקר נצא לסיור במוזיאון ההרמיטאז' שממוקם בארמון החורף. זהו אחד מהמוזיאונים הגדולים והחשובים בעולם. נסייר במוזיאון ונתרשם מאוסף היצירות המעורר התפעלות של גדולי האמנים בעלי שם עולמי: רפאל, רמברנדט, מיכלאנג'לו, ליאונרדו דה וינצ'י, ורונזה, קרבג'ו וכמובן גם אמני סוף המאה ה-19 – תחילתה של המאה ה-20 כגון: מנה, מונה, דגה, ואן גוך, פיסרו, רנואר והרשימה עוד ארוכה ביותר. אחרי הסיור במוזיאון, נמשיך לכיכר הארמון, הכיכר המרכזית של העיר ובמרכזה עמוד אלכסנדר המרשים. בשעות אחר הצהריים, נצא לשייט בתעלות העיר ונהר ניבה, כך נוכל לספוג עוד קצת מהמראות הכבירים של עיר הארמונות. בתום השייט, אנחנו נמשיך לביקור מיוחד באחת הפנינות של העיר – כנסיית המושיע על הדמים. הכנסייה המלכותית מעוטרת בפסיפסים מרהיבים נפתחה לביקורים אחרי מספר עשרות שנים של שיחזור ושימור. את סופו של היום אנחנו נקדיש לביקור בבית הכנסת של הקהילה היהודית השוקקת של העיר הגדולה.

יום 9. סנט פטרסבורג – מוזיאון ההרמיטאז – שייט תעלות (יום שישי) 

בתום ארוחת הבוקר נצא לטיול בארמון יקטרינה בעיירה פושקין, בה למד התחנך המשורר אלכסנדר פושקין. במהלך של הסיור המודרך בין החדרים ואולמות הארמון, נתרשם משחזור מדוקדק של חדר הענבר המפואר ושתעלומת היעלמותו טרם פוענח. נטייל בגנים היפים ולאורך האגם המלכותי, נעצור ונאכיל סנאים. לא במקרה שומרים את אחד המקומות היפים ביותר לשעות האחרונות של ביקורנו בסנט פטרסבורג. בדרך חזרה אל העיר, נעצור ליד האנדרטה המנציחה את גבורתם של תושביה ומגניה של העיר במלחמת העולם השנייה. תשע מאות יום המצור הנאצי על העיר ההרג והחורבן כבר אינם מורגשים, אך נצורים בליבם של התושבים כולם. בתום יום סיורים נגיע לשדה תעופה ונמריא בטיסה לארץ.
תם טיולינו הנפלא, להתראות בטיול הבא…

מחיר הטיול כולל:

  • מיסי נמל ובטחון
  • 8 לילות בבתי מלון בדרגת תיירות ראשונה או טובה
  • ארוחות על בסיס חצי פנסיון:
    ארוחת בוקר על בסיס מוצרים מותרים בתוספת מוצרים מהארץ ובכלים חד פעמיים
    ארוחות צהריים/ערב כשרות במסעדות או בתי המלון
  • אוטובוס תיירים ממוזג ונוח בהתאם לתכנית הטיול ובכפוף להיתר שעות הנהיגה עפ"י החוק האירופאי
  • סיורים וכניסות לאתרים כמפורט בתכנית הטיול
  • מלווה ישראלי מקצועי
  • טיפים לנותני שירותים בחו"ל – נהג, מלצרים

המחיר אינו כולל:

  • טיפ לסבלים
  • טיפ למלווה הקבוצה, נהוג לתת למלווה 30 יורו לנוסע
  • ביטוח רפואי/מטען, התייקרות דלק מעת לעת כפי שיפורסם ע"י חברות תעופה
  • הוצאות אישיות
  • מס עירוני לתייר המוטל בחלק מערי אירופה בסך 2-4 יורו לנוסע ללילה המשולם ישירות לבית המלון

חשוב:

  • המחיר לתשלום במזומן
  • המחיר מותנה למינימום 30 משתתפים
  • בתקופת ירידים וכנסים יתכנו לינות מחוץ למרכזי הערים
  • תכנית הטיול מתבססת על לוח הטיסות המתוכנן בזמן הוצאתה. תכנית הטיול תשתנה בכפוף ללוח הטיסות
  • המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. יתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות

יום שלישי, 4 בפברואר 2014

לונדון

לונדון כן מחכה לי… טיול מאורגן – 6 לילות. יציאה: 11.8.14, חזרה: 17.8.14.  $2095


 11.08.14  17.08.14 6 לילות  $2095














*  ילד עד גיל 16 בחדר הורים - $1780 
 

פרטי טיסות מתוכננות:

ימי שני
תל אביב – לונדון BA162 שעת המראה 07:35 נחיתה משוערת 11:00
לונדון – תל אביב BA163 שעת המראה 22:30 נחיתה משוערת 05:30

מסלול הטיול:

יום 1: תל אביב – לונדון (יום ב')

ברוכים הבאים ללונדון הבירה התוססת והמיוחדת של הממלכה הבריטית. ניפגש בנמל התעופה בן גוריון ונטוס ללונדון, לאחר הנחיתה ניסע לבית המלון בו נשהה במהלך הטיול. לאחר התארגנות נערוך סיור היכרות בכירות הראשיות של העיר נתחיל בביקור בכיכר טרפלגר שנבנה לכבודו של הגנרל נלסון על נצחונו בקרב טרפלגר מול צבאו של נפוליאון, נבקר בכיכרות לייסטר ופיקדילי השוקקים וכיכר אוקספורד המפורסם.

יום 2: לונדון (יום ג')

היום נצא לסיור היכרות עם לונדון ואתריה המרכזיים. נגיע אל נהר התמזה ונראה את מגדל הביג בן סימלה של העיר ואנגליה כולה, נצפה על הארמון המלכותי, מעונם של משפחת המלוכה ונטייל להנאתנו בפארק סנט. ג'יימס, הצמוד לארמון. לאחר מכן נצפה רחוב וייטהול בו ממוקמים משרדי הממשלה וכן רחוב דאונינג בו נמצא מעון ראש הממשלה הבריטי בבית מספר 10. משם נצפה על קתדרלת ווסט מיניסטר אבי, בה מתחתנים מלכי ונסיכי המלוכה, כשהאחרונים הם הנסיך ויליאם וקייט. מווסט מיניסטר ניסע אל הסיטי של לונדון, לב ליבה ההיסטורי של לונדון ממנה צמחה העיר והיום המרכז הפיננסי של אנגליה. נראה את מגדל סוויס רה שנבנה על שרידי בניין הבורסה למסחר ימי ומכונה בפי התושבים – מלפפון חמוץ… את הסיור נסיים בשוק האוכל בורו, הפועל מזה מאות שנים ובו דוכני אוכל, פירות וירקות, מסעדות ואווירה קסומה. בתום הביקור נשוב למלוננו. בערב נצא לאזור הסוהו התוסס ונכיר את הכיכרות השוקקות ואת חיי הלילה של הלונדונים.
*הנסיעה בעיר באמצעות התחבורה הציבורית היעילה. הנסיעה כלולה במחיר הטיול.

יום 3: לונדון (יום ד')

את חלקו הראשון של היום נקדיש לביקור בגלריה הלאומית, מהחשובים בעולם, האוצר בתוכו מאות יצירות אמנות של גדולי האמנים מתקופת הרנסנס ועד ימינו. לאחר הביקור נמשיך אל מוזיאון הטבע המרתק בו נראה שלדי דינוזאורים, מיני בעלי חיים, גזע עץ בן מאות שנים ועוד. בתום הביקור נשוב לבית המלון.
בערב ניתן לצפות (בתשלום נפרד) באחת ממחזות הזמר המציגות בעיר.
*הנסיעה בעיר באמצעות התחבורה הציבורית היעילה. הנסיעה כלולה במחיר הטיול.

יום 4: לונדון (יום ה')

נגיע לתחנת בקר ונערוך טיול בוקר קצר ונעים בפארק רג'נט. לאחר מכן נבקר במוזיאון השעווה המפורסם – מאדאם טוסו. נראה דמויות מרכזיות מהממלכה הבריטית ומהעולם כולו. לאחר הביקור נגיע לרחוב אבי ונראה את מעבר החצייה המפורסם שמופיע על עטיפת התקליט Abbey Road משנת 1969 של להקת החיפושיות המיתולוגית. משם נמשיך לנוטינג היל ונבקר בשוק פורטבלו הגדול בו נמצא חנויות ודוכנים המוכרים חפצי נוי ועתיקות. השכונה האפנתית התפרסמה בסרט הרומנטי הידוע – נוטינג היל (בכיכובם של ג'וליה רוברטס ויו גרנט). לאחר הביקור בשוק נשוב למלוננו.
*הנסיעה בעיר באמצעות התחבורה הציבורית היעילה. הנסיעה כלולה במחיר הטיול.

יום 5: לונדון – גריניץ' – קובנט גארדן (יום שישי)

ניסע לרובע גריניץ' שהיה כפר קטן מחוץ ללונדון והיום רובע בחלקה המזרחי של העיר. נצפה אל ספינת התורן ששימשה להעברת תה מסין לאנגליה במאה ה-19 ונראה את קו גריניץ' המפריד את כדור הארץ בין חלקה המזרחי למערבי הלא הוא קו ה-0. משם ניסע לקובנט גארדן, אזור תוסס ויפה המתהדר בחנויות, מרכז קניות, בתי קפה ומסעדות, כמו כן נבקר בכיכר לסטר, ופיקדילי. בתום הביקור נעבור לבית המלון להכנות לקראת תפילת ערב שבת.
*הנסיעה בעיר באמצעות התחבורה הציבורית היעילה. הנסיעה כלולה במחיר הטיול.

יום 6: יום שבת

לאחר תפילת השבת וארוחת הבוקר, נטייל רגלית המלון בשכונת גולדרס גרין, בה מרוכזת קהילה יהודית גדולה.

יום 7: לונדון – תל אביב (יום א')

יום חופשי להנאתכם בלונדון עד למועד ההעברה לשדה התעופה. ניתן להצטרף (בתשלום נפרד) לביקור בארמון וינזור. נארוז את החוויות והזיכרונות ובהתאם לשעת הטיסה, נגיע לשדה התעופה של לונדון ונטוס ארצה.
תם טיולינו הנפלא, להתראות בטיול הבא…

מחיר הטיול כולל:

  • טיסות שכר בחברת ארקיע
  • מיסי נמל ובטחון
  • 6 לילות בבתי מלון בדרגת תיירות ראשונה או טובה
  • ארוחת בוקר על בסיס מוצרים מותרים בתוספת מוצרים מהארץ ובכלים חד פעמיים, אפשרות להכנה עצמית של כריכים לצהריים ועוד 2 ארוחות שבת.
  • אוטובוס תיירים ממוזג ונוח בהתאם לתכנית הטיול ובכפוף להיתר שעות הנהיגה עפ"י החוק האירופאי.
  • כרטיס לנסיעה יומית ברכבת בימים 1-7
  • סיורים וכניסות לאתרים כמפורט בתכנית הטיול
  • מלווה ישראלי מקצועי
  • טיפים לנותני שירותים בחו"ל – נהג, מלצרים

המחיר אינו כולל:

  • טיפ לסבלים
  • טיפ למלווה הקבוצה, נהוג לתת למלווה 25 יורו לנוסע
  • ביטוח רפואי/מטען, התייקרות דלק מעת לעת כפי שיפורסם ע"י חברות תעופה
  • הוצאות אישיות
  • מס עירוני לתייר המוטל בחלק מערי אירופה בסך 2-4 יורו לנוסע ללילה המשולם ישירות לבית המלון.

 חשוב:

  • תכנית הטיול מתבססת על לוח הטיסות המתוכנן בזמן הוצאתה. תכנית הטיול תשתנה בכפוף ללוח הטיסות.
  • המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. יתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות.
  • בתקופת ירידים וכנסים יתכנו לינות מחוץ למרכזי הערים
  • המחיר מותנה במינימום 30 משתתפים
  • המחיר לתשלום במזומן