יום שני, 25 בנובמבר 2013

תאילנד גיאוגרפי

77615 ימים, 12 לילות,  פנסיון מלא הכל כלול, 3 מחזורי נופש החל מ-13/1/14, מחיר החל $3190
הטיול המקיף כולל נופש בפוקט, המומחים לתאילנד בציבור הדתי, תשאלו את מי שכבר נסע…
המומחים לתאילנד בציבור הדתי, תשאלו את מי שכבר נסע…
 הערות















13.01.1427.01.1415 ימים$3190
27.01.1410.02.1415 ימים$3290פסטיבל הפרחים
10.02.1424.02.1415 ימים$3190

* תוספת ליחיד – $500


 


 

 

 

 

מסלול הטיול:

 

ימים 1+2: ת"א – בנגקוק ארמון המלך (ימים ב'+ג')

פגישה בנמל התעופה בן גוריון בשעות הערב עם מדריך הקבוצה וטיסה דרך יעד בניים לבנגקוק בירת תאילנד. עם ההגעה, נמשיך לסיור מודרך בעיר, במהלכו נבקר במקדשיה החשובים וואט-פו, מקדש בודהה הענק השוכב, נמשיך בסיור מיוחד בגראנד פאלאס, הארמון שהיה משכנם של מלכי סיאם על המבנים המהממים, בית ההלוויות, בנייני קבלות הפנים, פביליון ההכתרה, בתי הארחה ועוד. כמו כן, נראה את מקדש וואט-פרה-קאו, מקדש בודהה מאמרלדש מהמקומות הקדושים ביותר בעולם הבודהיסטי. העברה למלון, נמשיך לארוחת ערב בחב"ד אשר ברחוב התרמילאים המפורסם – קאווסאן.

יום 3: בנגקוק – השוק הצף, קאנצ’אנאבורי (יום ד')

מבנגקוק נצא לכיוון עמק המה קלונג ל-DAMNEON SADUAK, השוק הצף הגדול ביותר בתאילנד, ממנו נתרשם בין היתר תוך הליכה בין "האיים", מהם מורכב השוק המפורסם ביותר במדינה, נמשיך אל קאנצא'נבורי שם נבקר בגשר על נהר קוואי. בסיום נשוב לבנגקוק. ארוחת ערב בחב"ד.

יום 4: צ'אנג מאי – כפרי האומנויות (יום ה')

הבוקר נטוס לצ'אנג מאי, עם הגעה לצ'אנג מאי נבקר בדוי סוטפ ממנו אפשר להשקיף על העיר ציאנג מאי, נמשיך לביקור בכפרי האומנויות המפורסמים כגון תעשיית העור, ייצור המטריות הססגוניות תכשיטי כסף ועוד. הגעה והתארגנות במלון לארוחת ערב.

יום 5: צ'אנג מאי (שישי)

הבוקר נשים פעמינו אל חוות הנחשים נצפה במופע נחשים עוצר נשימה הכולל חליבת ארס ליטוף נחשים וצילום עם נחש קוברה ופיתון. תחנתנו הבאה היא חוות התנינים נצפה במופע נועז ומרתק – כולל אפשרות להצטלם עם התנינים. נמשיך צפונה אל חוות הפילים המפורסמות בצפון תאילנד, נראה מופע פילים מיוחד, נרכב על פילים וכרכרות שוורים נשתתף בהאכלת החיה העצומה הזו בבננות חוויה מדהימה שלא תשכח. לאחר ארוחת צהריים קלה נשוב למלוננו, התארגנות לשבת, תפילה וסעודת שבת.

יום 6: צ'אנג מאי (שבת)

לאחר התפילה נסעד את ארוחת השבת בחב"ד. במוצש"ק נצא לשוק הלילה המפורסם ביותר בתאילנד.

ימים 7+8 : טיול ג'יפים ל- 2 ימים 2 לילות מצ'אנג מאי לצ'אנג ראי

יום 7 : צ'אנג מאי – צ'אנג ראי דוי טונג שייט על המקונג (יום א')
לאחר ארוחת הבוקר נצא בדרכינו עם הג'יפים לצפון תאילנד. תחנתנו הראשונה ביקור באחד מהשבטים האותנטיים החיים בשמורה שבט "לא-הו" שם נוכל לקבל מושג על אורח החיים בשבט על המנהגים הלבוש ועוד… נראה גם את בנות שבט ארוכות הצוואר נלמד כיצד בנות השבט נוהגות להאריך את הצוואר שלהם ע"י טבעות כסמל ליופי ולמעמד, נלמד על אורח החיים בשבט הבורמזי. יעדינו הבא הוא "דוי טונג" גני המלכה האם. אחד הגנים המטופחים והמרהיבים בתאילנד – אות הוקרה והערכה של העם התאילנדי למלכה האם על פעילותה ההומניטארית לתושבי הכפרים בצפון תאילנד. נסייר בגנים ונתרשם מאומנות הגינון ומעיצובי הפרחים בגן. לאחר ארוחת הצהרים ניסע אל משולש הזהב, נבקר בנקודה בה המקונג מחבר את שלשת המדינות תאילנד לאוס ובורמה. נראה את הבודהה הענק במקום נלמד על מדינות השכנות ועל גידול וסחר האופיום שהתקיים באזור לפני שנים רבות מקור ההכנסה העיקרי במשולש הזהב. נעלה על סירת מנוע ונשוט על נהר המקונג ובמידה והזמן יאפשר, נעצור לאי הקניות הקטן בלאוס – זמן לקניות והמשך נסיעה אל העיר צ'אנג ראי אליה נגיע בשעות הערב – קבלת החדרים במלון. ארוחת ערב דגים כשרה.

יום 8 : צ'אנג ראי (יום ב')

נתחיל את ביקורינו היום באחד מהמקדשים המיוחדים בצ'אנג ראי המקדש הלבן " רונג קהון " נוכל לראות במקדש הזה שילוב מיוחד ונדיר של אומנות מודרנית ואקטואלית עם מוטיבים בודהיסטים עתיקים. נמשיך לשמורת מפלי "קון קהון" אליהם נגיע במסע רגלי של הליכה בת כשעה בתוך ג'ונגל עצי במבוק, משם נשים פעמינו בדרכי שטח אל מטעי הקפה המיוחדים נלמד על גידול הקפה ושם נעשה הפסקה לארוחת צהרים במרומי ההרים. נשוב חזרה אל העיר צ'אנג ראי ארוחת ערב דגים כשרה.

יום 9: צ'אנג ראי – פוקט (יום ג')

היום העברה לנמל התעופה וטיסה לאי הדרומי המפורסם, פוקט. לאחר הנחיתה בדרך אל המלון סיור פנוראמי ראשוני עם האי היפה ביותר בתאילנד. הגעה למלון קבלת חדרים וארוחת ערב. בערב נוכל לצאת לסיור מעניין ברחוב בנגלה המפורסם.

יום 10: פוקט – מפרץ פאנג נגה – האי ג'יימס בונד (יום ד')

לאחר ארוחת הבוקר נצא בסירה לפאנג-נגה. נשלב שייט קאנו בין ההרים הקרסטיים הרבים שבאזור ושמורת המנגרובים נגיע אל "אי המסמר", קו טא פו, הידוע בשם האי של ג'יימס בונד. שם צולם הסרט "האיש בעל אקדח הזהב". נשוב למלון ובערב נצא למופע פנטזי המרהיב. (בתוספת תשלום)

יום 11: פוקט – יום חופשי אפשרות ליום טיול ל-קו פיפי (יום ה')

אפשרות (בתוספת בתשלום) לשוט ליום קסום בקו פיפי – אי בעל מים צלולים ושקופים, חול לבן, אלמוגים, שנירקול, שחיה ודגי ים טרופיים – חוויה בלתי נשכחת!

יום 12 : פוקט – בנגקוק (שישי)

טיסה לבנגקוק, לאחר הנחיתה נצא לביקור במרכז קניות המפורסם ביותר בתאילנד ה- .M.B.K נשוב בערב לארוחת ערב ותפילה בחב"ד.

יום 13: בנגקוק (שבת)

לאחר התפילה נסעד את ארוחת השבת ונטייל רגלית באזור המלון. במוצש"ק נצא לסיור לילי באתריה המפורסמים של בנגקוק. נבקר בשוק הפרחים הלילי ומקדש רחוב אראוואן.

יום 14: בנגקוק – טיול יומי לאמפאווה (יום א')

מבנגקוק נצא לכיוון עמק המה קלונג נעלה על סירות ארוכות זנב לשייט מרתק אל סודות גידול דגי הנהר וצדפות הביצות. נתחיל בשייט אל תוך הביצות ואל חוות גידולי הצדפות נלמד ונראה את השיטות הייחודיות לגידול צדפות באזור זה… ונראה את העבודה הקשה והמפרכת של התושבים המקומיים. נמשיך בדרכינו אל יערות עצי המנגרוב הגדלים בתוך הביצות ונצפה בעשרות הקופים הגדלים בשמורה נאכיל אותם ונלמד על הישרדותם באזור קשה זה. משם נמשיך בשייט אל אחד ממגדלי הבמבוק הפזורים בשמורה נעלה על אחד מהם לתצפית מקסימה על מרחבי גידול הצדפות וגם תהיה לנו הזדמנות להפסקת פירות ושתייה במקום. נעלה חזרה על הסירות כשיעדינו הוא כפרי הדייגים ממנו יצאנו לשייט. ייעדנו הבא היא אחת מהחוות החקלאיות שבאזור. עם ההגעה נעלה על זוגות האופניים לסיור רכיבה מרתק בין עצי הקוקוס ובעשרות הפרדסים הפזורים בו. כמו כן נוכל לראות עשרות סוגי פירות טרופיים מעניינים הגדלים בשמורה וגם תהיה לנו הזדמנות לטעום. לקראת ערב נעלה על הרכבים בדרכינו חזרה אל העיר בנגקוק. מקלחת במלון ארוחת ערב בחב"ד והעברה לשדה התעופה לטיסת לילה לישראל.

יום 15: בנגקוק – תל אביב

נחיתה משוערת בשעה 11:55.

מחיר הטיול כולל:

  • כרטיס טיסה הלוך ושוב (ת"א-בנגקוק-ת"א דרך יעד ביניים) כולל טיסות פנימיות בתאילנד
  • אכסון במלונות מדרגה ראשונה ו/או תיירות טובה
  • כלכלה: חצי פנסיון לכל אורך הטיול + כריכים או פריסה בשטח של ארוחות צהריים קלות (טונה, ביצים, סלטים, פירות)
  • ארוחות בוקר במזנון המלון על בסיס מוצרים מותרים ובכלים חד פעמיים וכן ארוחות ערב\צהריים כל יום למעט היום האחרון
  • אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית
  • ביקורים וסיורים כמפורט במסלול
  • מלווה קבוצה ישראלי מנוסה ואדיב שומר מצוות, מצוות "טוס מסורת"
  • מלווה מקומי דובר אנגלית
  • מס נמל, היטל ביטחון ודמי רישום
  • טיפים לנותני שירותים בחו"ל
  • המחירים הינם לאדם בחדר זוגי, לתשלום במזומן.
  • כל המחירים הינם לאחר הנחת הרשמה מוקדמת אלא אם כן צויין אחרת.
  • מיסי הנמל והדלק ייקבעו לפי יום הכרטוס
  • שיבוץ המדריכים עשוי להשתנות בהתאם לצרכי החברה

המחיר אינו כולל:

  • ביטוח רפואי/מטען, התייקרות דלק מעת לעת, כפי שיפורסם ע"י חברות התעופה
  • הוצאות אישיות
  • סבלים
  • טיפ למדריך הישראלי  $50 לאדם
  • כל מה שלא מופיע בסעיף כלול

חשוב

לקוח יקר, קיימת תוספת מחיר לאדם בחדר יחיד.
פרטים נוספים יינתנו במרכז ההזמנות…

תאילנד לבוגרי תאילנד

654המחיר מותנה במינימום 26 משתתפים, יציאה: 10/2/14, חזרה: 24/2/14, 15 ימים, $3490

מסלול הטיול:

יום 1+2: ת"א - בנגקוק (יום ב' – 10.2.14)

פגישה בנמל התעופה בן-גוריון בשעות הצהריים עם מדריך הקבוצה, וטיסה דרך יעד ביניים לבנגקוק – בירת תאילנד.

יום 2: בנגקוק  צ'אנג מאי (יום ג' – 11.2.14)

לאחר הנחיתה נמשיך בטיסה אל צ'אנג מאי, העברה למלון להתארגנות לארוחת ערב בחב"ד, בערב נצא לשוק הלילה המקומי.

יום 3+5:  3 ימים של טיול ג'יפים

לאחר ארוחת הבוקר נצא עם תיק קטן ל-3 ימים של טיול ג'יפים באזורים היפים מצפון מערב לצ'אנג מאי, לפאי ומה הונג סון.

יום 3 צ'אנג מאי – פאי (יום ד' – 12.2.14)

הבוקר נעזוב את צ'אנג מאי בדרכינו אל האתרים והמחוזות המדהימים בצפון תאילנד. נתחיל בביקור באחת מחוות הסחלבים הצמח הלאומי של תאילנד, נתרשם ונתפעל מעשרות הסוגים מהצבעים והצורות של הפרח המדהים הזה. משם נשים פעמינו אל ממלכת הנמרים, נתפעל מהחיה הפראית והמרשימה הזאת (סיורינו זה יכלול צפייה וצילום החיות בלבד ללא אפשרות של ליטוף או כניסה לכלובים). נמשיך הלאה אל חוות הנחשים שם נוכל לצפות במופע נחשים עוצר נשימה הכולל חליבת ארס ליטוף נחשים וצילום עם נחש קוברה ופיתון. תחנתנו הבאה היא חוות התנינים וגם שם נוכל לצפות במופע נועז ומרתק – כולל אפשרות להצטלם עם התנינים. לאחר ארוחת הצהרים נעלה על הג'יפים וניסע בדרכי שטח לביקור בשבטי הרים ובכפרים המקומיים שם נוכל לקבל מושג ראשוני על אורח החיים האותנטי באזורים אלה. משם נמשיך בנסיעה לכיוון העיר פאי, לפני ההגעה נעצור לרפטינג מהנה ואקסטרימי – נתארגן ללינה באזור ונאכל ארוחת ערב – גריל על האש.

יום 4: פאי – מה הונג סון (יום ה' – 13.2.14)

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את המלון בדרכינו ל-קיו לום שם נעלה לתצפית פנוראמית מדהימה על כל אזור פאי. משם נשים פעמינו אל אחת ממערות הנטיפים המקסימות באזור פאי ההררי – מערת לוד. נסייר במערה ונראה את סלעי הליימסטון ואת הנטיפים והזקיפים. לאחר ארוחת הצהרים ניסע בדרכי שטח אל גבול תאילנד ובורמה שם נראה שבטי הרים נידחים את שבטי הליסו לאהו ושאן ומשם נוכל גם לצפות ממעלה ההרים על העיר מה הונג סון. לקראת ערב נגיע לעיר מה הונג סון – ללינה באזור ונאכל ארוחת ערב גריל על האש.

יום 5: מה הונג סון – צ'אנג מאי (יום ו' - 14.2.14)

נתחיל את טיולינו היום ברפטינג במבוק על הנהר עד הגיענו אל שבט ארוכות הצוואר המפורסם באזור. נראה נלמד ונצטלם איתם. משם בנסיעה ארוכה אל שמורת הגייזרים ושמורת מעיינות המים החמים באזור פאי – שם נוכל לצפות בתופעות גיאולוגיות מעניינות וגייזרים שמתפרצים ממעמקי האדמה לגובה רב . זמן לשחייה במעיינות – חוויה מדהימה. נשוב למלוננו להכנות לקראת שבת – תפילה וארוחת ערב.

יום 6: צ'אנג מאי (יום שבת – 15.2.14)

לאחר התפילה וארוחת בוקר נצא אל חב"ד לקריאת ספר התורה וארוחת צהריים. במוצאי שבת נצא לשייט ומסיבת ריקודים בספינה פרטית על נהר הפינג כולל ארוחת ערב.

יום 7: צ'אנג מאי - דוי אינטאנון (יום א' – 16.2.14)

היום נצא אל שמורת "דוי אינטאנון", ההר הגבוה ביותר בתאילנד – 2565 מטרים גובהו. בדרך נוכל להתרשם מהנופים המדהימים באזור הזה עד הגיענו לראש ההר. נתחיל בתצפית מדהימה ממרומי ההר על אזור בורמה והכפרים מסביב כמו כן נערוך סיור רגלי בתוך שבילי עץ בתוך השמורה כדי לראות את מקורות המים הזורמים למפלים הענקיים בשמורה. משם נמשיך בדרכינו אל המקדשים והגנים המדהימים למלך והמלכה הנערצים של תאילנד. נעלה לפגודות נתרשם ונתפעל מהיופי ומהנופים. ניסע אל אחד המפלים הגדולים והמרשימים בצפון תאילנד – מפלי "וואצ'יראטן" מפל רחב ועוצמתי. עם ההגעה נתארגן לארוחת הצהריים. בסיום הארוחה נסייר בשמורה, נראה את הנהר ואת כמויות המים האדירות במפלים. בסיומו של יום נחזור לצ'אנג-מאי.

יום 8: צ'אנג-מאי – בנגקוק – מפלי ארוואן – קנצ'נאבורי (יום ב' – 17.2.14)

לאחר ארוחת הבוקר נצא בטיסה לבנגקוק, לאחר הנחיתה ניסע אל שמורת מפלי ארוואן, שמורת טבע יפהפייה המתפרשת על שטח של כ-550 קמ"ר, גולת הכותרת של השמורה היא מפלי ארוואן, המכונים גם בשם שבעת המפלים. נבקר במפלים במסלול אשר אורכו כ-3 ק"מ, נעבור בין המפלים, אשר נוצרו כתוצאה ממדרגות סלע. כל מפל יוצר מעין בריכה טבעית, בריכות יפיפיות בעלות גוון תכלת – טורקיז. למעוניינים נשתכשך במים הקרירים ונהנה ככל שיותיר לנו הזמן. אחר הצהריים נגיע למלוננו בקאנצ'נאבורי.

יום 9: קנצ'נאבורי – אמפאווה (יום ג' – 18.2.14)

הבוקר נעזוב את קנצ'נאבורי בדרכינו אל מחוז סאמוט סונקרן ואל כפרי הדייגים באזור זה, עם ההגעה לנהר המקלונג נעלה על סירות ארוכות זנב לשייט מרתק אל סודות גידול דגי הנהר וצדפות הביצות. נתחיל בשייט אל תוך הביצות ואל חוות גידולי הצדפות, נלמד ונראה את השיטות הייחודיות לגידול צדפות באזור זה ונראה את העבודה הקשה והמפרכת של התושבים המקומיים. נמשיך בדרכינו  אל יערות עצי המנגרוב הגדולים בתוך הביצות ונצפה בעשרות הקופים הגדלים בשמורה, נאכיל אותם ונלמד על הישרדותם באזור קשה זה. משם נמשיך בשייט אל אחד ממגדלי הבמבוק הפזורים בשמורה, נעלה על אחד מהם לתצפית מקסימה על מרחבי גידול הצדפות וגם תהיה לנו הזדמנות להפסקת פירות ושתייה במקום. נעלה חזרה על הסירות כשיעדנו הוא כפרי הדייגים ממנו יצאנו לשייט. היעד הבא שלנו הוא אחד מיערות הטרופים באזור. עם ההגעה נעלה על זוגות אופניים לסיור רכיבה מרתק בנבכי היער ובעשרות הפרדסים הפזורים בו. כמו כן נוכל לראות עשרות סוגי פירות טרופיים מעניינים הגדלים בשמורה וגם תהיה לנו הזדמנות לטעום. נסייר במקום, נלמד ונחכים. נמשיך משם אל העיר אמפאווה, עם ההגעה נוכל לעשות הפסקה קצרה לקניות בשווקים המקומיים. לקראת ערב חזרה אל העיר בנגקוק.

יום 10: בנגקוק – קו סאמוי (יום ד' – 19.2.14)

הבוקר נטוס אל האי הקסום – קו סאמוי, האי השלישי בגודלו בתאילנד השוכן במחוז סוראט תאני. האי ידוע בחופיו הלבנים, מימיו הכחולים והצלולים, הלגונות השקטות שלו, המעוטרות בעצי דקל. לאחר הנחיתה התארגנות במלון, יהיה זמן חופשי להנות מהחוף המרהיב, ארוחת ערב בחב"ד.

יום 11: קו סאמוי – קו טאו (יום ה' – 20.2.14)

מוקדם בבוקר נצא ליום טיול בקו טאו, נופים מדהימים של מים צלולים, עצירה לשנירקול, נעגון לחופיה הלבנים של קו נאנג – אי קטן סמוך לקו טאו, והוא שמורת טבע יפהפייה, נרד לטייל בחוף, נוכל לעלות לתצפית פנוראמית יפיפייה על  הנוף המרהיב, נמשיך לחוף נוסף – אאו מואנג (או אחר מותנה באפשרות העגינה) חולות לבנים ומימיה אזמרגד ישאירו אותנו פעורי פה לנוכח הנוף המהמם, אחר הצהריים נשוב למלוננו לארוחת ערב בחב"ד.

יום 12: קו סאמוי – פארק לאומי אנג טונג (יום שישי – 21.2.14)

היום נצא ליום מקסים הפארק הלאומי הימי אנג טונג, הנמצא כ-10 ק"מ צפונית מערבית לקו סאמוי, הפארק משמש כשמורת טבע יפהפייה הכוללת כ-40 איים קטנים. באזור, עשרות חופים, איים ירוקים ושופעי צמחיה, שבילי טיולים. הפארק ידוע בשוניות האלמוגים המרהיבות ובמינים ססגוניים של דגים. נגיע בסירות מרוץ לאחד האיים לשנירקול בין האלמוגים והדגים הצבעוניים, נערוך שייט מקיף סביב הפארק במימי האזמרגד, נעצור באחד החופים למנוחה ושחיה, בסיום יום מהנה זה נשוב למלוננו, להתארגנות לקראת שבת – תפילה וארוחת ערב.

יום 13: קו סאמוי (יום שבת – 22.2.14)

לאחר התפילה וארוחת בוקר נצא אל חב"ד לקריאת ספר התורה וארוחת צהריים.

יום 14: קו סאמוי – בנגקוק (יום א' – 23.2.14)

הבוקר בהתאם לשעת הטיסה, נטוס לבנגקוק, נותיר זמן חופשי באזור ה-M.B.K  להשלמת קניות בעיר, נסיעה לשדה התעופה לטיסה לתל-אביב.

יום 15: תל-אביב (יום ב' – 24.2.14)

בשעות הבוקר נחיתה בתל אביב, זמן נחיתה משוער 11:00 בבוקר.

 מחיר הטיול כולל:

  • כרטיס טיסה הלוך ושוב (ת"א-בנגקוק-ת"א דרך יעד ביניים) כולל טיסות פנימיות בתאילנד
  • אכסון במלונות מדרגה ראשונה ו/או תיירות טובה
  • כלכלה: חצי פנסיון לכל אורך הטיול + כריכים או פריסה בשטח של ארוחות צהריים קלות (טונה, ביצים, סלטים, פירות)
  • למעט הערב האחרון
  • ארוחות בוקר במזנון המלון על בסיס מוצרים מותרים ובכלים חד פעמיים וכן ארוחות ערב\צהריים כל יום למעט היום האחרון
  • אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית
  • ביקורים וסיורים כמפורט במסלול
  • מלווה קבוצה ישראלי מנוסה ואדיב שומר מצוות, מצוות "טוס מסורת"
  • מלווה מקומי דובר אנגלית
  • מס נמל, היטל ביטחון ודמי רישום
  • טיפים לנותני שירותים בחו"ל
  • המחירים הינם לאדם בחדר זוגי, לתשלום במזומן.
  • כל המחירים הינם לאחר הנחת הרשמה מוקדמת אלא אם כן צויין אחרת.
  • מיסי הנמל והדלק ייקבעו לפי יום הכרטוס
  • שיבוץ המדריכים עשוי להשתנות בהתאם לצרכי החברה

המחיר אינו כולל:

  • ביטוח רפואי/מטען, התייקרות דלק מעת לעת, כפי שיפורסם ע"י חברות התעופה
  • הוצאות אישיות
  • סבלים
  • טיפ למדריך הישראלי  $50 לאדם
  • כל מה שלא מופיע בסעיף כלול

חשוב

לקוח יקר, קיימת תוספת מחיר לאדם בחדר יחיד.
פרטים נוספים יינתנו במרכז ההזמנות…

תאילנד ולאוס גיאוגרפי

32כולל נופש בפוקט, 15 ימים יציאה: 13/1/14, חזרה: 27/1/14, $3890

וייטנאם וסינגפור

סינגפורחצי פנסיון + כריכים לצהריים, 15 ימים, 2 מחזורי נופש החל מ- 13/1/14, $3888

13.01.1427.01.14 15 ימים$3888
10.02.1424.02.14 15 ימים$3888
    


 


 



מסלול הטיול:

יום 1: תל-אביב – בנגקוק (יום ב')

מפגש הקבוצה בשדה התעופה בן גוריון וטיסה דרך טשקנט לבנגקוק.

יום 2:  (יום ג') בנגקוק – האנוי וייטנאם

לאחר הנחיתה בבנגקוק נמשיך בטיסה אל האנוי בירתה הקלאסית של וייטנאם העברה למלון ארוחת ערב

יום 3: (יום ד' ) האנוי – הא לונג

האנוי היא בירתה הקלאסית של וייטנאם, עיר יפהפייה ועשירה בבניינים רומנטיים מן התקופה הצרפתית. כבעבר הרחוק גם היום האנוי היא המרכז הפוליטי של וייטנאם. העיר משובצת בגנים ובמקדשים עתיקים, באגמים, בשכונות של בעלי מלאכות, בשוקי עתיקות, בשדרות מטופחות, במוזיאונים, בבתי קפה ובמסעדות מסורתיות ומודרניות. את החצי הראשון של היום נבלה ברחבי האנוי: נטייל ברחבי העיר, ברחובותיה ההומים ובעיר הישנה שהיא שוק מזרחי ססגוני בו משובצים בתים צרפתיים קולוניאליים, נבקר במתחם המאוזוליאום הענק של הו – צ'י – מין, מייסדה ומנהיגה של וייטנאם החדשה, ב"פגודת העמוד האחד" ובמקדש הספרות. נבקר בעיר העתיקה בצורה מאוד מיוחדת וב" אגם החרב המשוחזרת" אחר הצהרים נצא לכיוון מפרץ הא לונג. לינה בהא לונג.

יום 4: (יום ה')הא לונג האנוי  -רכבת לילה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לשייט במפרץ הא-לונג, אחד מפלאי תבל – המפרץ משתרע משפך הנהר האדום לאורך חופי מפרץ טונקין עם כ-3,000 איים זעירים המשובצים בחופים ונקרות. נצא לשייט חוויתי במפרץ ונתרשם מאורח חייהם של הדייגים החיים במימיו. נשלב ארוחת צהריים על הסיפון. בסיום חזרה להאנוי, נגיע למלון ולאחר התארגנות וארוחת ערב, נצא ברכבת הלילה לצפון הרחוק, אל העיר לאו-קאי השוכנת על גבול וייטנאם – סין. לינה ברכבת.

יום 5: סאפה (יום ו')

בשעות הבוקר המוקדמות נגיע ל-לאו-קאי שעל גבול סין  ולאחר ארוחת בוקר נצא לטיול בכפריהם של שבטי ההרים  שבמחוז סאפא נבקר את אנשי ה"מונג" ו"הזאו"  נלמד על אורחות חייהם על החקלאות והפולקלור המקומי, ארוחת ערב ולינה בסאפה  התארגנות לשבת.
 

יום 6 (שבת)  סאפה

לאחר התפילה וסעודת שבת נצא לסיור רגלי  בסביבות המלון יחד עם מלווה הקבוצה

יום 7 : (יום א) סאפה- הנוי

בשעות הבוקר ולאחר ארוחת בוקר ניסע לעיירה "באק הא" בה מתקיים מדי יום א` השוק הצבעוני והגדול ביותר של שבטי ההרים בצפון-מערב וייטנאם. נצפה בבני השבטים השונים בבגדיהם המסורתיים ובפעילות השוק הענפה. נבקר בכפרים הסובבים את העיירה, כפריהם של שבטי המונג והתאי. לעת ערב  נחזור לתחנת הרכבת בלאו קאי ונצא ברכבת הלילה בחזרה להאנוי

יום 8 . (יום ב')

בשעת בוקר המוקדמות נגיע להאנוי, לאחר התרעננות במלון וארוחת בוקר נצא למחוז "נין בין " אזור זה מתאפיין בנוף קרסטי עוצר נשימה ששימש בעבר כבירת של וייטנאם עם הגעתנו נצא לשייט עוצר נשימה בין רכסי ההרים הקרסטיים.לינה בהאנוי

יום 9. (יום ג') האנוי

היום נשלים את סיורנו בהאנוי נבקר במוזיאון הצבא ב"הילטון האנוי" בית הכלא המפורסם בו הוחזקו שבויים אמריקאים במהלך המלחמה. וכן יינתן זמן חופשי לקניות בעיר.
 

יום 10. (יום ד') האנוי –סינגפור

לאחר ארוחת הבוקר נצא לשדה התעופה ונטוס לסינגפור לאחר הנחיתה בעיר מדינה סינגפור העברה לבית המלון התארגנות ארוחת ערב ולאחריה נצא לסיור רגלי להכרות ראשונית עם העיר.
 

יום 11. (יום ה') סינגפור יום טיול לאי סנטוסה

היום נצא ליום מהנה במיוחד לאי סנטוסה,שבעבר היה כפר דייגים קטן, ובתקופה הקולוניאלית שימש את הצבא הבריטי.,היום האי הו פארק פעילויות ונופש, נעלה ברכבל המוביל בין מרכז סינגפור לאי,נעלה לאחת מנקודות התצפית המרהיבות ,הצופה אל האי המרכזי, סנטוסה והאיים הדרומיים.נגלוש מראש הגבעה במזחלת ממונעת,נבקר במוזיאון הסוקר את ההיסטוריה, התרבות והפסטיבלים של סינגפור העתיקה נהנה ממפוע שירת הים – Songs of the Sea מופע מרהיב ומיוחד,בסיום נשוב למלוננו.
 

יום 12. (יום שישי) סינגפור

לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיול בעיר סינגפור. בניין הפרלמנט, העיריה,פארק האריה של מרליון, ואתרים מפורסמים נוספים. נבקר בצ'יינה טאון ונעלה לגבעת פבר לתצפית פנורמית על נמל,נמשיך לגן הבוטאני,נבקר ב"הודו הקטנה" ועוד ככל שיתיר לנו הזמן. .בסיום נשוב לבית המלון התארגנות לשבת תפילה וסעודת שבת .
 

יום 13. (יום שבת) סינגפור

לאחר תפילה וסעודת השבת נצא לסיור רגלי במידת האפשר באזור המלון.
 

יום 14. (יום א') סינגפור-בנגקוק- תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר נארוז מזוודות ונצא אל גן החיות של סינגפור, המציג למעלה מ-3,200 בעלי חיים, כולל קופי אורנג-אוטאן, טיגריסים לבנים, אריות, זברות, דובי קוטב, דרקוני קומודו, קנגורו ועוד. לקראת הצהריים העברה לשדה התעופה לטיסה לבנגקוק ומשם בטיסת המשך לתל אביב.
תם ונישלם טיול מרהיב

מחיר הטיול כולל:

  •    טיסות בינ"ל דרך יעד ביניים
  •    טיסות פנימיות
  •     בתי מלון מדרגה ראשונה
  •     כלכלה: חצי פנסיון (ארוחות בוקר וערב) כריכים לצהריים בהכנה עצמית
  •     אוטובוס מקומי ממוזג
  •     דמי כניסה לאתרים המצוינים בתכנית הטיול
  •     מדריכים מקומיים דוברי אנגלית
  •     תשר לנותני שירות (לא כולל סבלות במלונות)

המחיר אינו כולל:

  • תשר למדריך הישראלי בסך $50
  • אשרות כניסה לוייטנאם
  • ויזה לוייטנאם כולל דמי טיפול בארץ $90 – ישולם במזומן בארץ
  • ביטוח בריאות ומטען
  • הוצאות בעלות אופי אישי
  • תשלום מס מקומי בשדות תעופה המקומיים באם יש

חשוב

יציאה מובטחת – מינימום 20 מטיילים
הטיול הינו בעל אופי גאוגרפי הכולל קטעי נסיעה ארוכים וכן קטעי הליכה

הערות ותוספות:

תוקף הדרכון:
חייב להיות לפחות ל-6 חודשים קדימה מיום הכניסה המיועד לכל אחת מארצות הביקור.
פגישת תדרוך:
תיערך כ-3 שבועות לפני היציאה לטיול. בפגישה יימסרו פרטים מדויקים והמלצות לגבי התארגנות לטיול.
מקום הפגישה ומועדה יימסרו בהמשך.
חיסונים:
בדבר פרטים יש לפנות ללשכת הבריאות המקומית.

סרי לנקה

סרי לנקה
2 מחזורי נופש החל מ-12/1/14, $2490.
שילוב מעניין של ג'ונגלים טבע פראי  ערים עתיקות לבין מודרניזציה מתקדמת.

 
 
 12.1.14
 20.1.14
       7 לילות
     $2490
     
 

 

מסלול הטיול

יום 1

בשעות הצהריים ניפגש בשדה התעופה לטיסה דרך יעד ביניים לסרי לנקה

יום 2

לאחר הנחיתה בניגמבו, ניסע צפון מזרח אל  דמבולה ,הגעה למלון קבלת חדרים ולאחריה נצא לטיול ספארי רכובים על גבי ג'יפים בשמורת הטבע מינריה בה נצפה על פילים בטבע,עופות מים טרופיים ואולי  גם נמרים… חוויה מדהימה להתחיל את הטיול המאורגן לסרי לנקה.  נשוב למלון  ארוחת ערב מחב"ד סרי לנקה. לינה בדמבולה.

יום 3

את הבוקר נתחיל באחד מאתרי מורשת העולמית שבסרי לנקה סלע 'סיגריה', ה"מצדה" של סרי לנקה, מצודת סלע יפהפייה הנמצאת בלב הג'ונגל ונחשבת לאחת האטרקציות המרכזיות של סרי לנקה. לאחר טיפוס של כ-  1200  מדרגות  (מי סופר?) נגיע לשרידי המבצר והארמון מהמאה ה-1 לפני הספירה.מראש הצוק יתגלה לנו מראה פנוראמי מרהיב של הג'ונגל נשקיף על  כותרות העצים, למרגלות הצוק, גנים עתיקים ואמת מים עתיקה. נמשיך לסיור באזור דמבולה: ניסע בעגלה רכובה לשוורי בופאלו, נצא לשייט בקאנו. נסייר בשדות האורז ובכפר - חוויה אמיתית.
את היום נסיים ברכיבה מהנה על גבו של פיל העובר דרך הנהר והג'ונגל. נוכל לראות את החיות בג'ונגל ואת החוות הקטנות של התושבים הגרים בג'ונגל.  נשוב למלון  ארוחת ערב מחב"ד סרי לנקה. לינה בדמבולה.

יום 4

נתחיל את היום בביקור בגני התבלינים בעיירה מטלה  (Matale), התבלינים הם מהחשובים בענפי היצור המקומי. נחכים ונלמד על סוגי התבלינים הגדלים במקום והשימושים השונים שנעשים בהם, כמו יצור שמנים ארומאטיים ועוד. אנו ממשיכים לעיר "קנדי" העיר השנייה בחשיבותה בסרי לנקה. נצא למופע פולקלור מקומי של ריקודים אתניים בהתאם למסורת המקומית להקת מתופפים והולכי גחלים. העברה למלון ארוחת ערב מחב"ד סרי לנקה..  לינה בקנדי.

יום 5

לאחר ארוחת הבוקר נמשיך בטיול המאורגן לסרי לנקה, לביקור בגנים הבוטנאים "גני פירדניה" נמשיך לכיוון "נורה אליה" Nuwara Eliya, הנסיעה מרתקת ובה נופים יפים ביותר, ארץ מטעי התה המדהימה ביופייה בדרך נעצורבמפלי ראמבודה ונהנה משצף המים. נמשיך לאזור מטעי התה ונבקר במפעל יצור תה. נפגוש את נשות המיעוט הטמילי העוסקות בקטיף התה באופן מסורתי. ולבסוף נגיע לעיר המרכזית באזור "נורה אליה".במידת והזמן יאפשר תוכלו לבקר בשוק המקומי בעיר.לינה באזור אלה . ארוחת ערב מחב"ד סרי לנקה.

יום 6

בבוקר נצא לנסיעה ברכבת כדי לחוות את הנסיעה עם התושבים מקומיים לכיוון האפוטאלה נמשיך עם האוטובוס לכיווןקולומבו. ובסיומו ניסע ישירות לקולומבו על מנת להגיע ולהיערך לקראת השבת. התארגנות תפילה וסעודה בבית חב"ד בקולומבו.  לינה בקולומבו.

 יום 7

שבת בקולומבו תפילה וסעודת שבת עם חב"ד קולומבו. במוצ"ש קודש, נצא לשוק הלילה המקומי לינה בקולומבו.

 יום 8

את הבוקר נתחיל בסיור פנוראמי מודרך בעיר.ובאתרים היסטוריים.נמשיך ניסע אל החופים הדרומיים, לכיוון העיר "גול" נצא לשייט ספארי בנהר המאדו נצפה ביצור מקלות קינמון וייצור שמנים של המקומיים בג'ונגל האגמים. אנו ממשיכים  לאורך חופי הדרום נבקר במפעל לייצור מסכות. נבקר בשמורת צבי הים ומשם נשוב לקולומבו (דרך הכביש המהיר החדש). לארוחת ערב בחב"ד ולאחר מכן ניסע ללינה בניגמבו

 יום 9

בשעות הבוקר נמריא לישראל דרך יעד בניים נחיתה משוערת בתל אביב 20:30

המחיר כולל:

כרטיס טיסה הלוך ושוב (ת"א-סרי לנקה-ת"א דרך יעד ביניים)
אכסון במלונות מדרגה ראשונה ו/או תיירות טובה
חשוב להדגיש כי רמת המלונות במדינה זו נמוכה מהמקובל במערב.
כלכלה: חצי פנסיון לכל אורך הטיול + כריכים או פריסה בשטח של ארוחות צהריים קלות (טונה, ביצים, סלטים, פירות)
ארוחות בוקר במזנון המלון על בסיס מוצרים מותרים ובכלים חד פעמיים וכן ארוחות ערב\צהריים כל יום למעט היום האחרון.
אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית.
ביקורים וסיורים כמפורט במסלול.
מלווה קבוצה ישראלי מנוסה ואדיב.
מלווה מקומי דובר אנגלית.
מס נמל, היטל ביטחון ודמי רישום.
טיפים לנותני שירותים בחו"ל למעט סבלות.
המחירים הינם לאדם בחדר זוגי, לתשלום במזומן.
כל המחירים הינם לאחר הנחת הרשמה מוקדמת אלא אם כן צויין אחרת.
מיסי הנמל והדלק ייקבעו לפי יום הכרטוס.
שיבוץ המדריכים עשוי להשתנות בהתאם לצרכי החברה.

המחיר אינו כולל:

אשרת כניסה {ויזה} לסרי לנקה.כ 30$ לאדם
ביטוח רפואי/מטען, התייקרות דלק מעת לעת, כפי שיפורסם ע"י חברות התעופה.
הוצאות אישיות.

סבלים

טיפ למדריך הישראלי  $40 לאדם.
כל מה שלא מופיע בסעיף כלול.
לקוח יקר, קיימת תוספת מחיר לאדם בחדר יחיד.
פרטים נוספים יינתנו במרכז ההזמנות…

חיסונים :

יש לפנות לברורים בלשכת הבריאות המקומית באזור מגורכם.

ויזה:

דרושה אשרת כניסה {ויזה } לסרי לנקה (אינה כלולה במחיר הטיול), יש להנפיק מראש, לפני ההגעה לסרי לנקה, באמצעות אתר האינטרנט  www.eta.gov.lk עלות של כ 30$ לאדם. לקובץ הנחיות הנפקת אשרת כניסה באתר לחצו כאן
לקוח שיהיה מעוניין שיבצעו עבורו את התהליך , בתוספת עלות של 130 ש"ח לאדם.
לוח הזמנים והביקורים עשויים להשתנות או במקביל להידחות ויש לקבל זאת בהבנה.
מסלול הטיול כרוך בנסיעות ארוכות בדרכים.
אופי הטיול הנו אנתרופולוגי מרתק ("טיול גיאוגרפי").
תכנית הטיול מתבססת על לוח הטיסות המתוכנן בזמן הוצאתה. תכנית הטיול תשתנה בכפוף ללוח הטיסות
המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. יתכנו שינויים בסדר הביקורים.