יום שני, 13 במאי 2013

הודו נפאל - טיול יוצא מהכלל

טוס מסורת מציעה לכם, הציבור הדתי, לפתוח את שנת 2013 בטיול מאורגן לשתי ארצות- הודו נפאל אשר ספק אם ניתן למצוא שילוב אטרקטיבי ומאתגר כמוהן כיעד לטיול של פעם בחיים. טיול באוטובוס מרווח וממוזג, עם מדריך ישראלי צמוד ומדריך מקומי דובר אנגלית, אוכל כשר בתנאים של חצי פנסיון (עם כריכים בצהריים). המחיר כולל טיסות הלוך ושוב, טיסות פנימיות, מלונות איכותיים (שניים בחדר) אתם יכולים ללמוד את המסלול מראש - מומלץ- ולהתכונן היטב לקראת האתגרים שנכונו לכם במהלך הטיול.

אחת ההמלצות שניתן להמליץ מבעוד מועד היא שתאפשרו לעצמכם להיפתח לשונה מכם. הודו- נפאל שונה תכלית שינוי מהתרבות המערבית שאתם מכירים וחיים בתוכה, אף שבערים הגדולות, ודאי בערי הבירה, של שתי המדינות תהיו עדים לחידושי הטכנולוגיה והאופנה. תושביהם והתיירים הפוקדים אותן אימצו את אורח החיים המערבי ונחשפו לכל החידושים שבתרבות זו.

הודו נפאל שופעות הרים ומים, מרכזים עירוניים וכפרים נידחים, אמצעי תחבורה חדישים עם ריקשות רעועות ואופנועים מצ'וקמקים. אין צורך לזכור את שמות המקומות מבעוד מועד, אבל בכל מקרה אתם תגיעו אל ניו דלהי ואל קטמנדו. מה צפוי לכם? לפני שאנחנו מתחילים לפרט, מומלץ לקחת נשימה עמוקה ולהדק חגורות... רפטינג, טראקים, רכיבה על גמלים ועל פילים, מפגשים עם אנשים שכמו נותרו תקועים בעידן שלפני הציוויליזציה, מופע אש ונחשים... אבל גם קצת תרבות מערבית מתוכננת בטיול.

צפויים לכם ביקורים בשווקים ובבזארים, במרכזי קניות הומים. לא תחזרו ארצה ללא מזכרות.אף שטיול אל הודו נפאל אינו מסע קניות מאורגן- יינתן זמן מספיק גם לקניות. שומרי מסורת שטסו לטיולים מאורגנים עם טוס מסורת יכולים להעיד על עומק החוויה שחוו הן בשל ההרכב האנושי האחיד של משתתפיו והן, כמובן, בשל העושר המרתק והססגוני של הטבע ושל תרבויות אנושיות לא מוכרות שחוו במהלכו.

הודו נפאל פותחות לכם שער אל עולם ישן-חדש ולא מוכר. אנחנו מציעים לכם טיול מרתק להיכרות. שבועיים וחצי הם ודאי לא זמן מספיק להתוודע אל כל העושר העצום הגלום ובלום בשתי מדינות אלה, אבל כמוהו כמסע לליקוט הדובדבנים היותר מתוקים המונחים על קצפתן. טיול נעים וחווייתי לכולכם!