יום שני, 1 באפריל 2013

טיולים מאורגנים למגזר הדתי

טיולים מאורגנים למגזר הדתי
שלום חברים חובשי כיפות וחברות עוטות שביסים. זה המקום שבו אתם עשויים להיווכח במשמעות הביטוי עולם ומלואו. טיולים מאורגנים המיועדים ומיוחדים במיוחד עבורכם, הנמנים עם המגזר הדתי.

טיולים מאורגנים למגזר הדתי מאפשרים היכרות ויצירת קשרים חדשים עם אנשים אשר מלכתחילה יש לכם מכנה משותף רחב ועמוק אתם. האתר- טוס מסורת- מאפשר לכם להתוודע לא רק אל מקומות יפים וקסומים ברחבי תבל אלא גם לנופים אנושיים רבים ומגוונים, אשר שהייה במחיצתם בכלל ובטיול מאורגן בפרט עשויה לזמן לכם כר רחב ומעניין להעשרת מאגר ההיכרויות שלכם.

טיולים מאורגנים מוצעים לכם למבחר יעדים מרתקים ואטרקטיביים במחירים סבירים בהחלט. אתם מוזמנים לגלוש כבר כאן, כבר עכשיו, אל יעדים שאליהם מתוכננים הטיולים.

כל טיול – קליעה  בול!
הטיולים מתקיימים בהובלה ובהדרכה של מדריכים מיומנים ומנוסים, המשלבים ידע ובקיאות על אודות כל מקום ואתר שאליו הם יובילו אתכם עם תשומת לב לכל פרט, קטן כגדול, ומתן מענה לכל שאלה ובקשה במסגרת האפשרויות הנתונות.

על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מכן להפיק ולמצות את המיטב ואת המרב מהטיולים המאורגנים השקענו כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש כדי ליצור עבורכם מסגרת לבילוי חווייתי מהנה ומשמעותי.

בכל מקום שאליו מגיעים מיוחדת תשומת לב לכל מאפייניו: תרבות, טבע, היסטוריה, ארכיטקטורה, פולקלור ועוד.  בכל טיול נשמר בקפדנות לוח זמני התפילות. המזון הכשר והאפשרות לשמור על אורח חיים ועל צביונם הדתי הם בבחינת מובן מאליו. בכל מקום תוכלו לחוש את הוויית ואת חוויית יהדותנו באופן ברור ומועצם.

ולשאלתכם....
טיולים מאורגנים, כפי שמשתמע משמם, כרוכים בעלות כספית בלתי מבוטלת. הם מוצעים לכם כאשר במחיר הנקוב שלהם משוקללים הן הרמה והשירות הגבוהים והאיכותיים שלהם והן הרצון להתאים אותו לאפשרויות התשלום של המועמדים להשתתף בהם.

נשמח להיות ראויים לבחירתכם  באחד ממגוון הטיולים המוצעים לכם כאן. אתם מוזמנים  למלא את פרטיכם בטופס המקוון המופיע באתר, לבקש מידע ולשאול כל שאלה. נשמח לשרת אתכם.