יום חמישי, 14 במרץ 2013

וייטנאם קמבודיה- טיול מאורגן לציבור הדתי



רוצים לצאת מהשגרה?  רוצים לטייל בעולם?  טוס מסורת מציעה לכם טיול  לשתי מדינות שיגלו לכם עולם חדש ומרתק- וייטנאם וקמבודיה. כבר עם נחיתתכם מהמטוס בהאנוי, בירת המדינה, תתרשמו מהמארג המופלא של הטבע והתרבות: מקדשים עתיקים, גנים פורחים, שווקים של עתיקות, מוזיאונים, מרכזי קניות מערביים, מסעדות ושפע אנושי ססגוני.

האנוי היא בירתה הקלאסית של וייטנאם, עיר יפהפייה ועשירה בבניינים רומנטיים מן התקופה הצרפתית. כבעבר הרחוק גם היום היא המרכז הפוליטי של וייטנאם. העיר משובצת בגנים ובמקדשים עתיקים, באגמים, בשכונות של בעלי מלאכות, בשוקי עתיקות, בשדרות מטופחות, במוזיאונים, בבתי קפה ובמסעדות מסורתיות ומודרניות. לכניסה לוייטנאם דרושה קבלת אשרות בכניסה בשדה התעופה נוי באי.

מגלים עולם חדש
עיר הבירה מציעה ישן וגם חדש -  שוק מזרחי, מתחם המאוזוליאום של הו צ'י מין וייטנאם החדשה ומנהיגה, הו צ'י מין, פגודות, מקדשים, מפרצים שבהם משובצים אלפי איים מרהיבים, המטיילים אל וייטנאם וקמבודיה ייהנו משייט בנהרות, מעורבות בחייהם של דייגים כפריים,  מהיכרות עם בני שבטים המשמרים מסורת שבטית עתיקת ימים ועוד.

טיולים למגזר הדתי של טוס מסורת מיוחדים בדגש ובהקפדה על אורח חיים דתי בכל משך הטיול. בכל יום נתפלל,נהנה מארוחות כשרות, נהנה מאווירה סולידית, תרבותית ומכובדת.

ביקור חווייתי צפוי גם בסייגון בכלל ובמחילות קו-צ'י בפרט, שאותן בנו לוחמי הווייטקונג במאבק עקוב הדמים לעצמאותה של המדינה. בטיול אל וייטנאם קמבודיה יש גם נגיעה בימי המלחמה ההיא.

החברה דואגת לכל הסידורים הטכניים. האוטובוס מרווח ונוח. מדריך מקומי משלים את הסבריו של המדריך הישראלי.  לכל שאלה תינתן תשובה, לכל בקשה ייעשה מאמץ לתת מענה מיטבי. טוס מסורת שומרת על המסורת מכל בחינה והיבט. טיולים מאורגנים למגזר הדתי מהווים מסגרת אידיאלית עבור מי שרוצים לבקר בארצות רחוקות ואקזוטיות ולהספיק לראות בהם את האתרים שאסור להחמיץ.

טיול מאורגן למדינות מרשימות אלהוייטנאם וקמבודיה - משיל את הצעיף מעל זרותן. אתם מוזמנים לגלות את פניהן היפות של שתי המדינות. המראה ונחיתה מוצלחות!