יום ראשון, 24 בפברואר 2013

תאילנד - כשהחלום הופך למציאות

תאילנד אינה רק בנגקוק. זאת רק אחת מהמסקנות שיבינו משתתפי טיולים למגזר הדתי שעורכת חברת טוס מסורת, המייעדת ומייחדת טיולים לשומרי מסורת. ההשתייכות של כלל  המשתתפים בטיולים אל המגזר הדתי מאפשרת קיומם במסגרת שבה נשמרים בקפידה הכשרות, הצביון הדתי והאווירה המסורתית התרבותית והמכובדת.

בטיול לתאילנד מתוודעים המטיילים אל העושר המרהיב והססגוני של ארץ זו. נופים הרריים, נהרות ואגמים, חוות לגידול דגים וצדפות שמורות טבע ובהן בעלי חיים שונים, מקדשים, שווקים מפלים כדוגמת מפלי אראוון, טיולי ג'יפים ועוד.

בטיול אל תאילנד משולב גם ביקור בלאוס, אשר חושפת בפני המטיילים את יופייה ואת עושרה של בירתה, ווינטיאן. בלאוס נחשף אל סוד הפקת מלח מעומק האדמה, שטים בין האיים הרבים הפזורים בנהר נאם, מתרשמים ממפל הפרחים, חוצים גשרים בתוך ג'ונגלים, עורכים היכרות עם שבטים כפריים, מבקרים בשמורת הטבע קוואן סי –עם מי הטורקיז המרהיבים שלה, שטים על נהר מקונג ומבקרים במערה קרסטית שבה מוצבים מאות פסלי בודהה.
יש זמן לקניות?

בתאילנד לא הולכים לקניות.......הקניות באים אליכם.....בתאילנד הכל פתוח 24 שעות ולכל מקום שבו נטייל יהיה....קניות שופינג שופינג שופינג...

באתר החברה תוכלו להיחשף אל מגוון טיולים למקומות אקזוטיים נוספים ולקבל מידע ופרטים על כל מה שמתאים עבורכם לבחירה בטיול המתאים לכם. חברת טוס מסורת מקדישה מאמצים ומשאבים על מנת להעניק לכל מטייל חוויה משמעותית.

מסגרת הטיול המאורגן למגזר הדתי מהווה ערובה לשמירה על כל מה שחשוב ומהותי לכל שומר מסורת. לכל התפילות מיוחד זמן מספיק. אין כל חשש להעדר כשרות הואיל ובנושא זה אין פשרות. הביקורים התכופים בבית חב"ד  מאפשרים פגישה עם מטיילים ישראליים אשר בשיחות עמם ניתן להחליף רשמים, חוויות וטיפים.

בתיאום מבעוד מועד עם מדריך הטיול ניתן לכלול – במידת האפשר – אתרים נוספים, חשוב לציין ולהדגיש כי כל שירותי הקרקע הנדרשים ואפשרות ביקור באטרקציות המלהיבות ביותר בתאילנד מוסדרים באמצעות משרד תיירות רשמי מקומי.

טוס מסורת מזמינה אתכם לטיול בארץ המציעה לכם שילוב של נופים ותרבות ובכל יום מפתיעה ומרגשת אתכם בדרך אחרת. תאילנד בהחלט מחכה לכם.

 

יום שישי, 1 בפברואר 2013

תאילנד - כן מה שאתם חושבים

אחת החוויות העזות והמרשימות שצפויות למי מכם שיבחרו לטוס עם "טוס מסורת"- טיולים מאורגנים למגזר הדתי היא מימוש החלום להגיע למקומות האטרקטיביים ביותר בארצות, אשר ספק אם הייתם מגיעים אליהם מחוץ למסגרת הטיול המאורגן.

תאילנד היא חלום של רבים. ואנחנו כאן כדי להגשים לכם אותו


חוויה כזאת צפויה למטיילים בתאילנד- אחת הארצות המועדפות על ישראלים רבים בכלל וצעירים בפרט. כבר ביום הראשון אתם צפויים להיחשף אל  העושר הססגוני של בירתה, בנגקוק, אשר יפתח בפניכם מניפת מראות, טעמים וריחות, מרהיבה ומרתקת.

שיט על נהר צ'או פראיה, ארמון המלך, השוק הצף , הגשר המפורסם על נהר קווי ,כפרי דייגים, יערות עצי המנגרוב, שמורות טבע טרופיות, שווקים עממיים שופעי תוצרת טרייה, טיולי ג'יפים עם מדריכים מקומיים, מופע מרתק בחוות תנינים, מפגש עם תושבי שבטים הרריים, אשר הזמן כמו קפא מלכת, מופע מלהיב בחוות פילים, מפלים, ביקור בגני אם המלך המרהיבים, ביקור בשמורת גייזרים ובשמורת מעיינות מים חמים ואפשרות לרחצה במי המרפא המצוינים, ביקור באי פוקט – היפה והגדול באיי תאילנד. חובבי הקניות יוכלו למצוא את מבוקשם במרכז הקניות הגדול ורב המוניטין בתאילנד  M.B.K ועוד ועוד.

טיולים ברמה
 טיולים לציבור הדתי בתאילנד משלבים ביקורים באתרים התיירותיים המרכזיים תוך שמירה על אורח חיים דתי. מוקצים זמנים לתפילות. חלק ניכר מהארוחות נאכל בבית חב"ד. גם כאשר עושים על-האש, כל המזון כשר.

במשך כל הטיול נשמרת בקפידה הדאגה לרווחת המטיילים. השהייה היא במלונות ברמה גבוהה על בסיס חצי פנסיון. על מנת לשמור על כשרות מלאה אוכלים ארוחת בוקר עשירה במלון בהכנת מדריך הטיול  ובכלים חד פעמיים. במשך כל הטיול נוסעים באוטובוס מרווח וממוזג, כאשר אל המלווה הישראלי מוצמד מלווה מקומי שדובר אנגלית.

תאילנד פותחת אופק להיכרות עם עולם חדש, מרתק. השילוב של נופים, עצמה תרבותית, אנשים עממיים פשוטים וחמימים, שילוב של חידושי הטכנולוגיה המערבית תוך שימור מורשת ומסורת עתיקת יומין הופכים את הטיול לחוויה מרשימה במיוחד.

בטיולי "טוס מסורת" בכלל והטיולים שהיא מקיימת אל תאילנד בפרט באה לידי ביטוי בכל פרט הדאגה לרווחת המטיילים ולהנאתם.

ההנאה והחוויה מובטחים